2013 Beijing 4D3N Trip ● 北京 Day 1 《天安門、中山公園、海底撈》


2013 Beijing 4D3N Trip ● 北京 Day 1 《天安門、中山公園、海底撈》

16 NOV, 2013

好開心呀 ! 今次係我地兩姐妹一齊坐飛機去玩呀 ! 我地兩個心情一直都好興奮呀 ! 係機上已經係咁講下年PLAN去邊, 哈哈哈 ! 其實點解揀北京就係因為朋友訂好哂房, 誤打誤撞就去左個四日三夜喇 ! 哈哈仲要出發前十幾日先買機票啦 ! 北京岩哂我地呀 ! (老公認為) 因為無野買到 ! 我超鍾意買野既人都只係買到一對手冷襪, 兩把扇送媽咪同奶奶, 三個小娃娃鎖匙扣 ! 哈哈哈 ! 不過真係觀光既多, 北京實在太大喇 ! 我呢個半趕半HEA既北京之旅, 快手寫左先 !

出發囉 ~~ 港人招牌, 我就是愛這生招牌 :)

好眼訓扮精神影相, 食完早餐即訓呀 ! 

上機前一人一杯TOFFEE NUT LATTE + MUFFIN  :x 好好飲呀 !

不經不覺三小時過去喇 ! 好快就降落北京首都國際機場, 天空好藍呀 ! 心情大好 !

見個天咁藍, 以為唔多凍 (唔知咩道理, 哈哈) 好彩拎定羽絨係手啦 ! 一落機即著 ! 凍死人喇 !

其實十年前同今日, 今日真係好靚 ! 同香港機場好似 !





指示牌清晰

好大呀 ! 好大呀 ! 快快手過關先 !

過完關後, 要坐無人列車到 T3C 出口拎行李 ! 

等行李, GOOD !  

行出黎就咁睇相都好有親切感, 咁香港既 ?

坐LIFT落去坐的士喇 !

坐的士出發去酒店 , 沿途司機吹下水, 話呢幾日天氣好, 有風吹走塵霧, 真係感謝呀 ! 天氣真係好好 ! 我地坐大約一個小時車程的士到酒店 ! around RMB ¥100 

間酒店真係唔覺眼, 好彩我有睇過相, 記得外型全GREEN, 唔係實MISS左 ! 好古舊既門呀 ! 其實入面好型架 !

LOBBY, 呢間酒店好型架, 係用IPAD簽名做CHECK IN , 我地只要坐係SOFA位就有人黎幫你安排 ! 非常好服務呀 !  

無front desk位 , 就係企係度個位, D客完全唔使行, GOOD !

一入到房, 好正呀 ! 好日式, 全木制, 連地板都係全木, 職員話可以唔使著鞋, 可以感受下地下門既質感, 真係好正啵 ! 洗頭, 潤髮素, 沐浴液, 香梘, 全部都係靚野 ! 最重要有一支B5既BODY LOTION , 真係一支塗全身呀 ! 北京超級乾 ! 實在太好 ! 

任小姐(SUKI媽) 已經一早坐火車到達 , 哈哈哈 ! 我地無佢咁好氣, 哈哈哈 ! 佢到達早過我地啦 ! 間房好靚, 好簡潔, GOOD ! 其實仲有書檯, 不過已經變成任小姐辦公室 ! 哈哈哈 

電視位, 不過我地幾晚都無開過咁濟, 真係好忙 ! 吹下水又笑一大餐 ! 下面D櫃係放齊哂酒店要有既野 ! 

房外景色 唔錯唔錯 !

加多左張SOFA床, 個邊就係任小姐世界 ! 哈哈哈 !

好 ! 整理好後就出發喇 !  

落下面望下個室內泳池

同埋健身房, 不過我地已經好忙, 無時間享用 ! 

酒店職員介紹我地去後面街有間麵檔好多人食, 不過麵就賣哂, 我地就去旁邊既餃子店 !  今餐食餃先 :) 

饺子馆 
地址:东城区三里屯3.3对面2楼(三里屯同里西侧)

都好多款, 我見佢即包既~

地方不大 ! 幾多本地人食 !

影張合照先啦 ! 白色衫呢位就係SUKI既馬來朋友 ! 哈哈, 知道我地黎左北京陪左我地一整晚呢~ 

好肚餓 , 叫左個拍青瓜, 撈麵 (原來係烏冬) , 仲有韭菜豬肉餃子, 係飽飽就出發喇 !

 食飽就行返出酒店條街坐的士出發去天安門

話咁快就到左喇 ! 呢區好多管制 , 落車自己行返上去就係喇 !

原來三點幾四點後就日落喇 ! 好多人呢個時候黎, 真係又大風又影唔到咩相 ! 故宮又關左門, 入唔到去, 唯有再黎過啦 !

 見旁邊有個中山公園, 無理由一場黎到無野睇既, 就去左睇下啦 !

宮廷戲 ? 哈哈哈 !

橫樑畫得好精緻呀 ! 

好凍好凍呀 ! 同棵老樹影下相先 ! 哈哈 ! 我一身點解咁襯既 ??

我地又痴哂線 ! 哈哈哈 !

俾左RMB ¥5 入呢個竹林, 唔識路呀 ! 亂行一通 !

呢度到處都係咁古代

枯樹都影下 ! 哈哈哈

這是在法國嗎 ? 哈哈 ! 

打算走個陣見到呢個園景, 又幾靚啵 ! 

影下合照先 ! YEAH !

終於見到有棵紅葉喇 ~ :)

再行前D就好多黃葉 ! 早少少日子應該仲多紅葉, 不過都已經好靚喇 ! :x

我應該俾任小姐笑死 ! Aunt成日搞D動作好好笑 !

任小姐影相POSE~ 

好靚呀 ! 真係好靚呀 ! 可能我少見, 自然既真係好靚

三個影下合照先 :)

嘩哈哈哈 ! 又玩 !

走個陣見到呢個景, 又幾靚~ 

前面D樹就落哂葉LU~

行返出中山公園, 就見到日落喇 ! 超靚呀 ! 好自然既日落~ 見到成個天空 ! 好靚 :x

好多CCTV

之後我地坐的士去到老胡同, 不過入黑, 而且好凍, 我地著唔夠衫, 無咩興趣睇落去, 相又影唔到 ! 真係好凍呀 !!!!! 行左轉就出返去坐的士去食海底橯喇 !

好快就到海底撈火鍋(白家庄店) , 而且好近酒店, 食完行返去訓覺, 好方便 ! 不過海底撈火鍋係無得BOOKING既, 要自己去等位, 個時係6:30PM, 已經FULL哂, 不過可以慢慢等, 因為海底撈係有免費小食任食, 味道都OK架 ! 有護手(WEEKEND) 收甲(WEEKDAY), 真係幾正架 ! 又有啤牌玩下, 等一個陣真係好快過 ! 哈哈

YEAH ! 開動喇 ! 有N咁多種料可以自己慢慢落 ~

用具乾淨 GOOD !

可以任食桔~ 不過我無食~


呢度既食物係單點既, 每碟計錢, 我地五個人, 一共 RMB ¥666, 一個人AROUND RMB ¥130, 對於我地黎講都算抵既 ! 而且食物新鮮~ 真係食到好飽好飽~

我唔記得有咩喇 ! 就有兩款牛都有叫~

好似係安格斯肥牛~

有個好特別既名, 點知係羊肉, SUKI唔食羊,  不過我地食~ 哈哈

開餐喇 ! 影張相先 :)

YEAH !  好豐富呀 ! 

其實仲有位朋友架 ! 五個一齊又影張相先 :) 兩位新朋友都好NICE呀 !

食之前, 店員叫我地先飲湯底, 不過唔理喇 ! 飲左暖暖身先~ 正喔 !

拉麵中的師傅, 跳跳舞~ 咁拉麵又真係幾好味既 !

最特別都係鴨舌, 真係好好味 ! 可能食完北京填鴨, 條舌無用就用黎打邊爐, 點知係咁好味既~ D丸都好新鮮呀 !  

K 型~ 係好好味 !

海底撈火鍋(白家庄店)
地址:朝阳区白家庄路甲2号(八十中学西侧)
電話:010-65952982 65950079

食落可能第一晚,真係好攰 ! 尋晚又無好好咁訓, 食完我已經忍唔住返房沖涼訓覺~ 好攰呀 ! 不過見到執左房咁整齊, 又忍唔住影下先~ 哈哈

任小姐辦公桌~ 每日努力搵地方去玩~ 哈哈哈


第一晚真係SWEET DREAM~ 酒店仲送埋面膜, 實在太貼心喇 ! 每晚都有不同小禮物喔 ! GOOD ! 第一晚完喇 ! BYE :)


重溫 : 





留言

  1. 依間酒店好型格好靚~
    北京機場好似HK一樣, 好大好新~~~
    加上你影相好得, 所有事都變到好吸引!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~ 你讚我影相靚, 好開心呢 ! 呢間酒店係行藝術路線架~ 好型仔 !

      刪除
  2. 好靚啊間酒店~~~
    你呢篇BLOG講左好多次好凍~~XD, 我諗真係好凍...KAKAKA

    回覆刪除
  3. 竟然有mask 送, 勁貼心喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 超細心~ 第2日仲有POST CARD, 第三日送LIP BALM~ 真係好岩用

      刪除
  4. 間酒店好靚, 唔知貴唔貴呢?

    回覆刪除

張貼留言