SOFINA beaute ● 高效保濕抗老化護理


SOFINA beaute ● 高效保濕抗老化護理

講真做左BLOGGER咁耐, 都係寫下自己野, 估唔到SOFINA請我試用新產品, 考慮左陣就答應 ! 仲係屋企附近既商場拎PRODUCT, 實在是太方便 !

雖然是試用產品, 我真係有認真去試, 試左三日, 今日終於要打BLOG ! 哈哈哈 
我既答案係:好用既 ! 點解 ? 用左三日, 岩岩洗面覺得滑左少少, 定唔知係呢排勤力保濕都有關係, 因為以下三款產品都係高效保濕, 暫時見證到真係WORK ! (好鬼似電視廣告, 不過真係我親身試過既用後感 !)

左 : (晚上用) 高濃度精華乳液
中 : (早上出門用) 高濃度精華防曬乳液 SPF30 PA+++
右: (早晚用) 精華活膚水



介紹下呢支 (早晚用) 精華活膚水 其實就係保濕水, 我自己已經用緊幾個牌子, 視乎天氣而定, 我呢幾日都用呢支, 有好淡淡既香味, 用落唔淋, 皮膚好快吸哂 ! 我就係用手按上面既 !


 (早上出門用) 高濃度精華防曬乳液 SPF30 PA+++
佢就係日間乳液, 又係防曬, 有兩種功效, 岩哂呢D趕時間出門既人 ! 不過我自己就真係當佢防曬用, 平均點暈係塊面度, 好易推開, 遮瑕度都薄, 塗完有點帶白, 之後用黎上礦物粉好貼 ! GOOD ! 


 左 : (晚上用) 高濃度精華乳液
我覺得最正呢支 ! 真係好保濕, 就算唔用上面, 夜晚都會用佢, 黎緊秋冬季好乾, 好用過我平時既自白肌 ! 哈哈哈哈 ! 好快吸收哂~ 我覺得用完滑左係靠呢支~ 唔使講咁多, 呢支好用 ! 我會再買 ! 哈哈哈~ 

支支都有教你用既份量, 不過面有大細, 你自己預啦 ! 我都係大面既, 就跟下佢~ 哈哈哈 

呢張就咁用左精華活膚水 + 高濃度精華防曬乳液 SPF30 PA+++ 係咪好白呀 ! 唔可以話遮瑕度高, 不過就遮到變白~ 哈哈哈 ! 咁岩好太陽射正我塊面~ 專登整細張D相, 唔好嚇人~哈哈

上埋眼妝, 碎粉~ 搞掂出得街 !


特別嗚謝 : SOFINA


留言

  1. 高濃度精華乳液,秋天最需要佢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢支真係堅好用呀!我自己都會再買!

      刪除
  2. 呢支幾錢呀? 我睇完你既介紹心動了~因為我係乾肌女~~~搵緊D 勁保濕既面霜迎接秋冬呢~
    P.S. BTW, 終於搵返你啦~做咩你唔0係YAHOO BLOG 加返篇新BLOG 網址啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈終於搵返我喇〜 其實我都唔想架!因為心急一早backup左〜就係咁連通知既機會都無!好彩你地搵返我。哈哈!繼續卜落去!
      其實呢三支都好ok! 水就$240,UV$280,晚上個支$300!

      刪除

張貼留言