2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 1 《Devasom Hua Hin Resort、正盛、Hua Hin Night Market》


2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 1 
《Devasom Hua Hin Resort、正盛、Hua Hin Night Market》

27 SEP,2013

開始一連五日既華欣曼谷之旅喇 ! 之前已經介紹過我入住既酒店、包車、兌換、電話卡, 除左酒店會詳細介紹外, 其他我都唔再寫喇 ! 自己睇返之前篇BLOG


我想講呢間酒店真係好靚, 我呢加自己睇返都有D好開心興奮既感覺 , 影相都覺得好靚呀 ! 呢間酒店只有24間房,  有10間休VILLA, 其實14間內有2間係對正酒店全景,  就係Devasom Grand - Room 24 & 34, 得兩間手快有手慢無架 ! 我地係Rm 24, 都已經好開心喇 ! 

開始睇下間酒店啦 !



一眼望哂 ! 係得咁大架咋 !

welcome drink 係洛神花 

一入到間房超級興奮啦 ! 真係好靚好靚呀 ! 好似童話又好浪漫既感覺呀 ! 

望下浴室先, 嘩 ! 又係好大啦 ! 而且好靚 ! d野咁靚令人好開心呀 ! 

除左大之外, 都帶d歐陸風格, 好有型既洗手盤, 有自己品牌既用具, 用 I Phone既朋友有音樂播放器, 用I Phone5或以上, 要自己帶轉插器喔 !

景觀真係一流呀 ! 係正中間可以飽覽酒店景色~

左右兩邊都係VILLA, 每間房都有露台可以欣賞景觀~ 不過要小心有蚊 ! 哈哈

當我非常興奮之制, 竟然望見彩虹呀 ! 好靚呀 ! 我咁大個女第一次見咋 !

係房入面都有張梳化床可以俾你望住個天~ 好正呀 ! 

呢度係酒店既走廊同樓梯, 呢度得兩層, 係行樓梯既~ 

LOBBY~ 唔大, 不過好靚~ 

LOBBY後面有間房, 唔知用黎休息定玩用既, 不過就好靚囉 !
 

左邊係餐廳, 食早餐都係呢邊~ 右下角就係VILLA屋仔喇 ! 好靚架 !

 行出少少就係海邊, 不過就無得落海既, 望下囉~ 同個海好近架咋 ! 所以都有個指示牌提示要小心呀 ! 海既前方就有D沙灘椅可以休息下 !好正架 ! 有海浪聲, 風聲(超大風), 鳥聲, 真係好享受呀 !!!! 

後面就係SWIMMING POOL, 不過好細架咋 ! 玩水就得, 游水就爭少少~ 不過好靚~ 浸下水都好爽YY呀 !

DEVASOM HUS HIN RESORT :x
http://www.devasom.com/
真係一間唔錯既精品酒店呀 ! 我一住就住三晚, 因為華欣係好享受既, 我地鍾意陽光與海灘, 係度住實在太舒服喇 ! 如果可以落埋海左PERFECT呀 !

YEAH ! 又食咁上下時間, 18:00 有SHUTTLE BUS送你出去, 我地又去返一模一樣既行程, 先去正盛食DINNER先 , 今晚都好多人呀 ! 無論係LOGO定遊客 

YEAH ! 我地叫左個海鮮豬肉煲呀 ! 係超級鮮甜味美 , 配上辣辣既泰式汁, 非常好吃 ! 係煲係瓦煲仔, 配埋碳燒, 好有風味 !

泰式雞肉串燒 

正盛真係非常好味道 ! 絕對值得黎試下 ! 我地仲叫左雞肉沙律, 雞肉串燒, FRIED FISH , 全部都好好咋 ! FRIED FISH係好好食, 以為炸唔好食, 點知真超正既, 底個D汁係魚露, 我仲以為係油, 哈哈哈 ! D魚肉係勁滑咋 ! 非常出色 !  雞肉沙律太多肉, 我以為係菜多, 呢個好味既, 不過都可以唔叫, 哈哈 ! 雞肉串燒地道野, 點都要叫一碟試下, 好似5串起, 呢度好似是幾蚊港紙咋 ! 超平 !

正盛食堂

其實就唔難搵既, 基本上落車位置大部份都係呢度, NIGHT MARKET都係呢邊既, 一落車會見到STARBUCKS, 如果係三角位落, 就望返後面會見到STARBUCKS, 就向後面街一直行就會見到正盛 

呢度教埋你, 一係就STARBUCKS落, 一係就係前少少三角尖度落, 落車後行返去後面一個街口就到架喇 ! 基本上一定會見到 !

食飽飽我地就出發去NIGHT MARKET, 食完飯一出就見到好多人個度就係架喇 ! 自己會識行 !

又黎到NIGHT MARKET

 無聊行左入另一小檔 

無咩野買 ! 

小溫子係度買對拖鞋 ! 佢成日買泰國拖, 佢話好舒服喎 ! 就係右下角第三行右邊第二對 ! 哈哈哈 ! 次次都買 ! 不過好快又玩完 ! 

行到去街尾會有水果檔 ! 榴槤達人小溫子一定唔會放過 !

哈哈 ! 其實我都好鍾意食, 不過食唔到靚唔會想再食, 但華欣呢度係超級超級正 ! 唔怕講你知, 我地食左三晚榴槤, 食到最後一晚真係唔想食 ! 哈哈哈 ! 真係食唔落呀救命 ! 小溫子痴線架 ! 晚晚買 ! 

買完我地原本打算去做MESSAGE既, 點知FULL哂 ! 咁唯有返酒店休息, BOOK左聽晚按啦 ! 華欣新開左間ASIA HERB, 曼谷成日去個間呢~ 我去個陣做緊PROMOTION, 如果按2.5小時, 會計你2小時既錢, 如果你按3小時, 會計你2.5小時既錢, 姐係當送多半個鍾俾你 ! 好抵呀 ! 而且真係好舒服 ! 

好興奮咁睇定先, 我真係好攰, 我決定按2.5小時, 哈哈 ! 聽日按 ! YEAH ! 返酒店先 !

返酒店前仲去左搵老友香蕉PANCAKE ! 哈哈 ! 無人不愛吧 ! 我想講我呢加識整添喇 !  

BANANA + EGG ROTEE

好香脆呀 ! 

買完就返酒店LU~ 我地坐TUKTUK, 開我300BTH, 我250BTH上車 ! 無計呀 ! 今次仲遠過上次ASARA , 而且你計落250BTH一程車, 真係好貴 ! 所以我覺得華欣的士食水好深 ! 不過無計 ~

返酒店食榴槤, 食完記得包返好呀 ! 唔好有味呀 ! 我地第二朝自已掉垃圾架 ! 哈哈哈 DAY 1 完 !  


● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●


話說我一落機好肚餓, 兌好錢, 買埋電話卡, 等司機之際去左機場既CHINA TOWN食左個芒果糯米飯 ! 好好味呢~

好開心呀 !

包車入去3小時就到 !  

每次去旅行我都會安排好每日行程, 一來又唔使帶書咁重, 二來拿起手有得睇, 唔使到時先 ! 哈哈哈 ! 行程之前已經寫好 ! 大家慢慢睇啦 !

留言

  1. ya~有油雞睇~~~
    睇完之後好想去呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 去華欣係HEA架~ 無咩特別野玩, 真係享受下

      刪除
  2. DEVASOM 真係正到不得了!!!!!!
    睇完好想即刻去hea!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈我放係facebook d朋友都係咁講呀 !

      刪除
  3. Cinday:
    ~我覺得你好響往旅行!! 而且, 你去到外地, 你唔介意周圍食,你平時又鐘意一大班人一齊. 我成日都覺你好適合做空姐!! 有無諗諗?
    ~華欣,依個地方真係好舒服!! 啲嘢食都美味!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀! 我好鍾意去旅行感受當地文化, 去旅行係令自己變得更渺小, 世界之大, 香港地地小人多, 不其然放大自己, 去旅行就係學懂渺小 , 不過個種見到世界之大, 自己好似砂咁細既感覺真係好正 ! 哈哈

      刪除
  4. Devasom 真係好靚呀~~上次去HUAHIN有考慮住依間, 不過見距離HUAHIN CITY好遠
    所以無住到~~你覺得住依間, 交通OK嗎?
    我好掛住夜市 PANCAKE !! HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果住一晚都OK既~ 不過實在係得個靚仔, 俾我再揀我會轉多間酒店住~ PANCAKE我學識左點整喇 ! 下次再寫卜教

      刪除

張貼留言