小溫太小溫子高飛到「Hua Hin & Bangkok」


 27 Sep, 2013 

今日先第一日咋!心情又興奮又攰!呢掛好攰咩都無理,執行李都遲,又坐早機訓得兩個鐘! 點知我係飛機上面暈呀! 堅辛苦!嚇親小溫子😂 好彩空姐俾D 膏我塗先無事,暈好辛苦架!

今日總算平安,求神要保守我這幾日身體健康,好好享受旅程。

今次去華欣揀左Devasom Resort 仲住三晚!因為實在太正!呢加用電話寫卜,遲下寫遊記😁 呢篇卜每日更新




28 Sep,2013

第二天很忙。
• 忘記吃早餐
• 酒店對面馬路間餐廳很不錯
• 行左個好悶既FN Outlet
• 幸運地遇上司機去到所謂既「小希臘」SANTORINI PARK,去真既好過。
• 前者太無聊途經去左SWISS SHEEP FARM順便餵埋D羊
• 返酒店後二話不說衝向海邊張床享受就快日落既太陽同海風
• 六點出發去食飯幸運地碰上超好食的晚餐Ruamsaeb Yokkhok
• 轉頭出發去Asia Herb按摩超舒服的.明天再來
• 按完舒服完要醫肚去返NIGHT MARKET買最愛的香蕉PANCAKE 百吃不厭
• 返酒店吃宵夜.好內疚.是關吃太多
• 這樣的一天,是開心是幸福是累




29 Sep 2013

華欣的第三天
• 早起的鳥兒有蟲吃.終於記得食早餐
• 300BTH@person 坐shuttle bus到華欣酒莊
• 一啖酒一啖美食
• 最可惜沒有葡萄睇.過了豐收期
• 身體攰到無力仍要往前行LOTUS
• 返酒店望海.今次唔係日落.係舊黑雲追趕我
• 身體肌肉要休息.我安排左ASIA HERB既草球按摩等佢地放鬆下
• 肌肉舒服完.要醫肚.想從回昨晚的餐館.結果關門了ps:才9點
• 我倆決定往前走.路邊泰菜.很多local吃.的確好好味!
• 明天10:00am出發曼谷
• 現在聽著五月天的歌
• 昨晚夢到sam哥.今晚夢中再相遇



30 Sep 2013

第四天的曼谷
• 入住咩都無既Holiday Inn Express Siam. 好彩無既我都有 
• 粉紅海南雞又休息.青綠色頂上. 味道還不是一樣! 
• 去Big C搵香港人. 以為自己係百佳 
• 去SWENSENS食ice cream 
• 返酒店休息 • 坐tuktuk去central world 
• 去搵紅豬店食泰菜 
• 轉頭行上55樓遠望風景兼飲杯


1 Oct 2013

泰國最終回 
• 一早spa moment 去左舊是代咁款既Oasis Spa享受 
• 去左榮泰食碗地道泰粉 
• 咁岩經過文華飲杯茶 
• 凌晨機先返香港.慘



留言

  1. 酒店環境好正呀~~ 好好叉電放鬆一下 ^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!呢度真係好舒服,不過今日落雨呀😤

      刪除
  2. 我好呀~~~ 下次我都要去華欣先得

    回覆刪除
  3. 環境都唔錯喎!(至少香港冇呢啲景,好靚啊(*´ω`*) 暈機(or車船浪)真係好辛苦,好在你有老公响身邊同你一齊,照顧你,好幸福啊!

    回覆刪除
  4. 好靚呀,超relax, 玩得開心d 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝大肥人〜 聽日要離開呢度好唔捨得呀。

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈 ! 係呀 ! 呢邊寫卜正好多 ! 又有APPS寫~

      刪除
  6. 小希臘係咪好靚呀??
    酒店好正呀~~~你仲有無樹呀......食多D,HEA下啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我抱好大希望 , 我覺得一般般, 影相出黎效果都幾好, 不過行就好少地方, 一個鍾行完~ 哈哈哈~ 有心喇~ 好灰, 以為好返, 點知又返發, 所以個人好攰~

      刪除
  7. 咁樣寫blog又幾好wor!!!
    又可以即時update!
    小溫太你都係要休息多d好d!!!

    回覆刪除
  8. 泳池對住海邊~風景好靚呀!...開心又快樂的假期.

    回覆刪除

張貼留言