澳門日半遊【GALAXY HOTEL, 聯記麵家, 水簾 Cascades, 林記燒烤, 翠華餐廳 】



澳門日半遊【GALAXY HOTEL, 聯記麵家, 水簾, 林記燒烤, 翠華餐廳 】
24-25 APRIL, 2013



來去匆匆去左個一日半澳門遊,因為上次去唔到好多地方,內心一直心痕想再黎食返餐,哈哈!咁岩有酒店房,就BOOK左過黎玩返晚,原本帶埋大細佬,點知最後佢學校有事無辦法JOIN,唯有下次啦!因為我地去咁多次澳門,大細佬都未跟過我地去,哈哈!又要等下次~

我地坐1:00船,去到大約2:00左右,係北安碼頭(氹仔)落船,坐星際接駁車後再轉的士去〔新馬路〕附近近清平直街,我地去【聯記麵家】食麵, 基本上係好出名祥記麵家附近,好易搵。





行經見到涼茶店,好正宗既五花茶,飲完立即排毒。哈哈!




飲完涼茶,好快行到。無人既~假日實迫爆!哈哈!






撈麵撈麵。好味道!





老公既【牛腩撈麵】麵質彈牙,牛腩夠淋夠香!好好味!



我既【雲吞蝦子撈麵】雲吞一口一粒,自家制即包,蝦子撈麵真係好香,好好味!分左D蝦子俾老公,佢大讚!哈哈!




YUMMY~ 食麵 





聯記麵食
地址 : 新馬路清平直街12號





今日既澳門實在太熱喇~ 我地行去大三巴附近,遊左一圈,BILLY見到間CAKE SHOP話入去錯!我當然話好架~ 就行入門口佢轉軑話返酒店TEA算,因為太熱,唔想再係出面。原本想坐的士又無,點知最後行下行下,行返星際酒店,坐接駁車  返GALAXY,唔知有無TEA架!試下有就有,無就算!

點知真係有~ 仲要我覺得係好野!GALAXY HOTEL【水簾】值得推介去下!而且環境舒服,好岩一家大細,又或者拍拖都岩!有人唱下LIVE SONG,都幾好FEEL架!






好大件SCONE先賣MOP10,好抵呀!!!! 立即叫左件試,有得翻熱。



仲叫左兩件CAKE,一件CAKE好似係MOP35 一件,平過TONY WONG,味道都唔錯!
左:鮮果塔 ﹣好靚,而且有好多什果係面,入面係熱情果mousse,酸酸甜甜,好味!
右:青檸蘋果芝士蛋糕 ﹣俾個樣呃左,以為好酸,有D蘋果肉,不過我唔鐘意食,BILLY就覺得幾好!




最開心有CAKE食,真係好爽YY呀!!








唔緊要,我有件SCONE補夠,MOP10一件,抵食!仲要好味!好大件~ 食完好飽飽。有齊牛油、士多啤梨醬、CREAM可以塗,好味!



我地叫左一本TEA SHARE~ MOP45一杯,今日太熱,終於叫左ICE Ceylon Tea,有驚喜竟然用Tea Forte,好大方!真係估唔到,所以好開心  又好飲,又香,又靚!哈哈! 好大壺茶,可以有兩杯茶!抵飲!





好滿足,好驚喜,好抵既TEA 



影下合照先~ 好開心喔! 



水簾 Cascades
地址 : 路氹城「澳門銀河™」綜合渡假城地下G03&G05號舖





HEA夠就去拎房喇~ 又係FREE WIFI,住呢間水酒店好開心!咩都有,忘記帶泳衣,又一次MISS左下面既泳池,BILLY提左我都忘記  算~ 我地今次住31/F,應該入住率不高,所以有高就要求高D既房,個VIEW都靚D~ 第二次住GALAXY,同樣咁鐘意,呢間房今次係青綠色為THEME COLOR。




澳門既酒店都好大~好好住!又夠光~



沖涼房,好大~ 可以浸浴,除左企缸去水有點差之外,其他都非常OK!有小GALAXY既沖涼用品,好貼心。




全部免費任食~ 哈哈!我忘記左拎喔!!!個杯麵~~~~




氹仔官也街景色 




休息陣,上下網~ 已經7:30PM,出發去林記燒烤,我地坐接駁車到【拱北】再轉的士到海濱花園第8座,同司機講林記燒烤佢地都識架喇! 我上次落雨的士都無架!唔識去!今次我終於去到喇~~ 開心開心!
林記燒烤
地址: 黑沙環黑沙環新街252-358號海濱花園第8座





葡式凍蝦:MOP98,得四隻海蝦,大隻,厚肉彈牙!好鐘意,有好多生洋蔥碎加D檸汁/醋,好醒胃!




咖喱牛腩:好濃好香既咖喱,我就係怕太濃既咖喱,牛腩就好好食!
蒜蓉包:好食,燒到好脆
燒牛舌:好香!厚肉!燒得剛好,好好味!
燒栗米:燒到一粒粒,好乾身~ 多點蜜糖會更好味!




芥茉+香草羊架:有兩味香草及芥茉燒羊架,另一邊係黑椒汁細細件好嫩肉,佢既肉仲係有少少血唔會燒得老




好濃既咖喱汁,點包食



自制合照~ 



整體我覺得林記唔抵食~ 都算貴!味道唔係我想像的好!哈哈~ 不過都食到好飽~


食飽行左陣先返酒店!上網睇MY TV先~ 哈哈!咁就一日喇~




我地住既ROOM 31102




訓醒要返工喇~ 坐船返工~原本講好九點起身,點知成十點半先起,要快手落樓下食早餐算~ 食完坐船返香港。 原本講好係去喜蓮食早餐!哈哈抵死~最後係食【翠華餐廳】



早晨喔~~好眼訓!太舒服唔想起身喔!



翠華熱奶茶,好香好滑~



MOP50一個餐 有MEMBER CARD有5﹪off,MOP45~普通!食完算喇!下次早D起身喇~





乾杯~ 日半食遊澳門完成~


留言

  1. 水簾..真係正woo..我下次都要去試下
    [版主回覆05/11/2013 02:17:19]真係好正! 而且價錢合理, 有D咁既享受, 好推介喔!

    回覆刪除
  2. 之前住Galaxy都冇試過佢啲餐廳, 原來都幾好食, 下次要試試先~~ 我都覺得它的房間裝修得幾靚~ 下次記住去人工沙灘玩, 有得玩浪架~~
    [版主回覆05/11/2013 23:19:43]係呀!老公提左我我又唔記得帶喇〜 下次一定記住。

    回覆刪除
  3. 殷師奶 HeBi Yuen2013年5月11日 晚上11:27

    見到個牛腩撈就吞口水喇......
    [版主回覆05/12/2013 01:52:12]哈哈~ 真係好淋好入味~

    回覆刪除
  4. 好想食個雲吞蝦子撈麵~~
    [版主回覆05/14/2013 21:59:59]哈哈~ 快d搵日去澳門試試~

    回覆刪除
  5. 係澳門食翠華, 睇見早餐同HK一樣, 不過價錢就係HK一倍!!
    [版主回覆05/14/2013 21:59:30]係咧~ 最衰自己遲起身~ 真係10萬個唔想食翠華~

    回覆刪除
  6. 我好鐘意食聯記蝦籽撈麵架~~~
    林記以前好味D~搬左新鋪麻麻地~~~
    [版主回覆05/14/2013 22:00:10]聯記好好味~~ 我都係睇你介紹!
    林記真係好一般般, 價錢就唔一般呀!

    回覆刪除
  7. 上次去冇食過撈麵tim,下次要試下先~
    [版主回覆07/05/2013 14:08:05]哈哈!下次去試下

    回覆刪除

張貼留言