澳門.珠海 4D3N.DAY 3【福海港大酒樓、海泉灣溫泉渡假區】


澳門.珠海 4D3N.DAY 3
【福海港大酒樓、海泉灣溫泉渡假區】
31 MARCH, 2013

早晨~ 訓到好晏~ 差唔到十點, 要快快手起身~ check out喇~~ 我地又要轉酒店~ 住三晚轉足三晚~~ 執好哂行李 ! 不過我出門好方便, 真係一袋就搞掂, 我買左lock&lock個d 吸納袋, 好似壓縮左D 空氣~ 令到個喼空間大D~ 又方便D~~ !! 好!! 講返今日, 主要係去海泉灣, 尋晚買定車飛, 去到先預約登記時間上車, 都幾方便~~

出發去飲茶~~~~~








去附近既【福海港大酒樓】, 係2010年5月個時已經黎過一次, 仲記得D小菜好好食~ 今次兩個人就去飲茶~~ 點知去到, 勁多人等位, 幸好我地等左15分鍾就有位, 可以坐低~~ 太幸運~~





一坐低又見到印度薄餅 , 好開心, 又可以叫香蕉薄餅




BILLY 落ORDER~ 我去左睇個師傅整餅~~ 佢拉到D皮好薄好薄~~~ (PS: 佢真係好印度佬FEEL~~)






拉到成張檯咁大, 不過佢會切頭切尾~~




YEAH ! 望住佢整, 好快有得食喇~~~~   香脆香脆, 香蕉加熱後特別香~~~




開餐喇~~~~~~





幫我過緊關~~ 哈哈哈~~ 無計啦~~~ 真係好難玩丫嘛~~~




個皮蛋廋肉粥, 好好味~~ 好似用鍋快煮(開放式廚房係我旁邊~)  點心都尚算可以~~ 不過都不及小菜好食~ 下次有機會再黎先介紹!




飲完茶前或後都要幫我過關~~~ 哈哈哈




好 ! 食飽飽, 我地十二點幾就行喇~~~ 落到去車站大約12:45分, 剛剛好坐到1:00PM個班車~~~都幾多人去啵~~ 架車出發去海泉灣~~ 車程大約一個鍾, 食飽上車又訓~~~ 真係太豬喇~~~~

去到海泉灣係有D驚訝~~ 因為好似有點OLD SCHOOL~~ 有點舊~~~不過酒店房都唔錯~~夠大~~~





廁所都好大, 好乾淨~~~ 用品都齊全~~~




房景就係咁喇~~~ 有D霧~~~~ 又落雨又霧~~




好~~ 放好行李又出發去行陣先~~~ 其實我影呢PART已經係最靚, 其實真係無地方好行~~ 哈哈哈的確有點被騙~~ 講到風光如畫, 睇唔到~~ 影相真係呃到人, 我睇自己影既都呃埋自己!!! 哈哈哈哈哈~~~~~




YEAH! 無野做, 行左個圈之後, 玩踏腳船, 我地總結個覺踏腳船, 非浪漫的拍拖活動, 而是辛苦雙腳既活動~~~ 哈哈哈哈腳軟, 小溫子好賤架~~ 明明無踩係度扮踩, 哈哈哈我當然又學下去~~~ 打個和啦~~~   大頭兵團~~ 出發~~~




O~~~ 好浪漫喔~~~~ 最開心真係兩個人係埋一齊真係好似以前拍拖咁~~~ 好爽~~~




喇~~~~~~~~~~~~~~~~佢又唔踩喇~~~~~ HEA坐~~~ 哈哈哈哈




踩完出左一身力~~~ 食飯, 都係酒店解決~~ 個時5點幾~~ 得返間《麵館》可以食~~ 信唔到都OK啵~~ 口水雞最難食~~ 麵就好好食~~皮蛋都唔錯~~~




價錢~~~~ 酒店無計~~ 實貴~~~~




哈哈哈 ~~~ 食飽行出黎~~~ 睇下佢做咩~~~~~D男人係咁唔自制架喇~~~ 不過得啖笑~~ SEND WHTAPPS俾屋企人睇, 笑死佢地~~~




好喇`~~ 返房換衫就出發去浸溫泉喇~~  溫泉D水有D咸咸地~~ 因為佢地係加埋海水一齊浸, 好似係咁上下~~ 不過溫泉真係好OK~~ 起初發現酒店無人既, 原來大部份人都黎左溫泉區~~ 好爽呀!! 不過無得影相丫~~~ 的確幾舒服~~~ 我地浸完仲覺得好滑添呀!!!





溫泉無得影~~~ 影影下都好似係食野咁~~~

差不多11點喇~~~ 溫生餓~~ 要食宵夜~~ 點知西餐廳無人~~~




就係得我地兩條友落黎食野~~~~ 哈哈哈哈其實我好眼訓架喇~~ 小溫子好精神啵~~~




我的皮蛋粥, BILLY的炒米粉~~~ 全部都好好味~~ 滿足滿足~~~





留言

  1. 一直都覺得睇你d食評好正, 仲發覺你好似一d都唔偏食架bor, 你到底係咪咩都食架??
    [版主回覆04/12/2013 10:12:41]內臟都一DD, 唔難食都會食架〜
    不過炸野就麻麻地〜 其他反正好味就OK
    [車厘回覆04/12/2013 03:54:39]因為敏感先唔食海鮮? 咁唔算偏食bor! 我都幾揀飲擇食, 超鍾意食海鮮! 除左生既魚類之外, 基本上全部海鮮都愛! 尤其係生蠔, 魷魚。內臟又一定唔食, 雞翼就大愛, 不過又唔係全部食法都鍾意, 白色雞唔食, 淨係鍾意煎/炸。連我都覺得自己好麻煩, 所以超羨慕你呢d 完全唔偏食既人
    [版主回覆04/11/2013 16:37:18]哈哈其實我都算係咩都食既,係海鮮囉〜 有殼既海鮮都唔食得。

    回覆刪除
  2. 見你兩餐都食粥喎, 無乜野嘛
    [版主回覆04/11/2013 16:37:45]無野呀〜 只係想食粥咋!哈

    回覆刪除
  3. lock&lock吸納袋? 係where 買架?唔使用吸塵機抽真空?
    [大肥人回覆04/13/2013 01:04:51]明白....些些...等我去買先~
    [版主回覆04/12/2013 19:12:10]我係吉之島買架。 你拉左一半坐落去推咁D氣就得架喇〜

    回覆刪除
  4. 殷師奶 HeBi Yuen2013年4月13日 上午11:37

    可惜天氣麻麻地.....環境應該唔錯
    食左好多餐呀)))))
    [版主回覆04/13/2013 12:55:06]其實真係一般〜 唔推介人去〜 舊左喇

    回覆刪除

張貼留言