台北 ♥ 2013 Day 3【點水樓、貓空纜車、聖娜多堡、COLD STONE、誠品、麻辣一村】


台北 ♥ 2013 Day 3【點水樓、貓空纜車、誠品、麻辣一村】
16 JANUARY, 2013


今日好早起床,因為我要早D出發去換錢,早上既西門町帶點寧靜,穿過兩條街就到銀行,可惜第一次我忘記帶入台證,又返轉頭,點知第二次我再去既時候又話最多只可以換HKD3000, 我打算換夠HKD4000既,好~ 我唔想再行就照換啦!點知台北第一銀行既姐姐,傾住無聊電話要我等佢, 之後要我自己填哂D資料,每張銀紙都要填,勁麻煩! 問句野又要等佢答我,仲覺得我阻住佢講電話!個下我真係好嬲! 嬲到即刻撕爛張FORM即刻走,嬲到我丫! 我手上仲有小量台幣,夠我坐車去到SOGO,去到再換!



返酒店同家人會合再講下我既經歷先~ 即刻無事! 當我唔好彩! 我地行走去坐捷運~ 



忠孝復興站 EXIT 2 , 一出就係SOGO(復興館),唔好行錯!因為呢個捷運站係有兩間SOGO的,唔同出口!一上到去就係岩岩好換錢既櫃檯,同樣HKD3000,不過呢度簽個名就得,方便好多!!! 

今日我地既第一餐, 為於SOGO復興館既11樓




【點水樓】打算試下其他小籠包先至揀佢~ 點水樓位置方便,裝修好靚,不過我地覺得呢餐好失望!而且好貴,如果好好食都值既~BUT真係好普通~~~~



【點水樓】最出色只係蘿蔔餅,同埋煎餅 



牛肉麵也不錯!




我地超期待既小籠包,令我地失望了! 還是鼎泰豐最好! 




好!大家食飽飽,落返去,因為呢度有好多野買,都係手信,禮盒比較多~ 我地去台灣前有朋友送左呢盒【裕珍馨】奶油小酥餅,BILLY同細佬覺得好好食,咁岩經過見到就係度買手信啦!!!  






買完手信,放返係間餅店,今晚先拎,因為今晚我地都係附近食飯~ 因為我地呢加去坐「貓空纜車」,YEAH! 好興奮喔~~





之前想黎架喇~ 點知休館定期檢查! 今次終於上到黎喇~ 開心開心~




出左動物園捷運站之後仲要行一斷小路,哈哈~ 我地係條街都傻玩~~~




爸爸~ 咩事呢? 打功夫??




YEAH!好大風呀~ 




終於到喇~ 貓空纜車好經濟,無論坐水晶定普通都係NT100,好抵坐!! 不過水晶排耐少少~ 我地都照排水晶車廂啦!




出發~~




我地一家人一架水晶車廂  開心開心~




OH~ 爸爸有D驚高架~ 好開心呀! 係香港架車又貴~  仲坐好耐添~




同BIGGER影下相先~ 



影張正經D先~ 風景真係非常之好!




爸媽邊欣賞風景,一邊影相~ 開心~



可愛 




O~ 到貓空站喇~ 一出去風景好優美,而且好好風~~~ 好舒服呀~~ 



【貓空站】



影張相先~  有太陽射住~






一行出貓空站左邊有好多檔既小食店,我地見到地度野一定要試下先啦! 


最愛台灣山豬肉腸  YUMMY~



NT35一條!!!正~~~



呢邊好多茶園~ 我地亂入左間茶店,有賣鐵觀音雪糕,好奇既我地當然一試啦!!! 只可以講好奶~ 好茶~ 



有靚車~ 坐住佢吹風實好正姐~





同BIGGER見到一對好可愛既貓像 


一語度出心聲~~ 我仲有台中未去過~




好喇~ 落山LU~



時間關係,行左轉就出發去市政府站,原本打算行去101既~ 點知落雨,咁唯有行商場啦~

YEAH! 統一百貨門口已經有麵包賣~ 爸爸肚餓,買左兩個麵包食~ 呢間包店叫「聖娜多堡」D麵包真係好香,好好味!!大家可以試下~




旁邊就係【COLD STONE】,黎到台灣一定要食啦! 一陣要食麻辣鍋,叫一客一齊SHARE食先~





最愛既士多啤梨加香蕉   大愛~~

每次黎都要食架!!! 





下著雨,遠望101算喇~ 





食飽行陣誠品先,要等胖胖放工,我買左本台灣料理書,哈哈!其實到呢加都未有時間去睇,學左再教大家~ 哈哈!




YEAH ! 等埋胖胖我地就出發去食今晚最期待既「麻辣一村」, 我係非常推介大家去食既!真係好正,D肉質好靚!




非常多既調味料,我就勁落白蘿蔔蓉,蔥花,腐乳醬!!超級好味!哈哈!



位置都坐得舒服,有個人空間,記得要訂位!




混醬~ 




美白牛奶鮮魚湯 + 麻辣湯底



任飲~~~ 支裝可樂~~




任食MOVENPICK 雪糕! 無錯!係任食!!!!!  LIKE爆




所有食材都好好食~ 任食黎講,質數真係唔錯!


麻辣一定要配王子麵喔!! 




蔬菜~~ 咩菜都有!!!好新鮮~



海鮮都唔錯!!




最後梗係留肚食雪糕啦!!要食兩碗回返哂本喇~~哈哈!!




平時爸爸唔食雪糕既,都食左碗落肚!!哈哈!! 真係好好味喔~




麻辣一村 
忠孝店:台北市忠孝東路四段98號(Bistro 98)8樓 
忠孝東路及大安路口,忠孝Sogo斜對面 
預約電話:(02) 8772-1518


YEAH!食飽飽好開心,今晚都好開心,笑笑笑~ 笑到傻左! 胖胖呢位朋友陪足我地,真係好多謝你呀!! 下次再你黎香港喇~ 哈哈!






留言

  1. 我地 X'mas 果轉去台北台中之旅都有買裕珍馨既手信同埋食 cold stone (同款不同味, 可惜香港無
    [版主回覆03/14/2013 10:20:55]哈哈無cold stone, 去holly brown 頂住先!

    回覆刪除
  2. 「麻辣一村」真係好吸引!!!唔知貴唔貴呢???
    [版主回覆03/15/2013 11:54:15]麻辣一村唔貴架!係任食around HKD160/位

    回覆刪除
  3. 見到你d 裕珍馨就諗起我臨走果日勁想去買但最終都買唔成既佳德鳳梨酥囉 >< 因為太多行李喇, 實在唔可以再買
    [版主回覆03/30/2013 23:12:39]無緊要啦~ 下次再去買:)

    回覆刪除
  4. 你好,你的台灣旅程很豐富,介紹D食店好正!我下月中都去台北4天,住一晩你介紹的春天酒店,你係去4天定5天呢?可否簡述餘下行程,待我可作參考!thanks
    [Chui回覆04/21/2013 14:59:05]多謝你提供資料!! ^^
    [版主回覆04/21/2013 00:06:31]你好~ 多謝你喜歡我介紹的食店~~ 我係去左4日, 見到你留言下個月去, 我立即整理好照片~ 下篇BLOG即出~~ ENJOY YOUR TRIP~~ PS:春天酒店超正~~好好享受!!

    回覆刪除

張貼留言