花雕醉雞翼 ( 附食譜 )

花雕醉雞翼


前陣子有小許時間容許我可以整個小食, 呢款花雕醉雞翼我真係好鍾意食架!好喜歡清香而不膩既既花雕酒香, 配埋雞翼雪凍好彈牙!我鍾意食辣, 就加左3隻指天椒去浸, 真係唔錯啵!大家得閒都可以整, d 食材又方便, 全部都可以買定, 得閒先整~




【材料】
雞中翼  ‧‧‧ 2 磅
醉雞汁  ‧‧‧ 1支
指天椒  ‧‧‧ 3隻
花雕酒  ‧‧‧ 2湯匙 (想濃d可再加)
薑          ‧‧‧  2-3片
冰          ‧‧‧  適量
凍滾冰  ‧‧‧  適量


基本上用醉雞汁已經好好味, 哈哈 各位靚太可以食之前一晚整定, 第日拎出黎食就入哂味喇~




雞中翼 2 磅  先洗淨後備用




【做法】

1) 先將凍滾水+冰倒入大碗內備用 (用作冷凍雞中翼)
2) 用開水加入鍋中加熱
3) 加入薑片 (用作去除雪味) 將水加熱至沸騰
4) 水滾後將洗淨既雞中翼倒入鍋中, 用大火煮8分鍾, 之後熄火後焗10分鍾
 (想知熟未,可以用筷子穿其中一隻雞翼睇下, 無血水出就係熟左)
5) 雞中翼熟透後, 立即將雞中翼撈起落之前備用的冰凍滾水 (要令雞皮冷卻, 咁就彈牙D)
6) 喜歡食辣, 可準備指天辣切粒
7) 雞中翼冷卻後撈起, 放入盒內
8) 倒入醉雞汁
9) 加指天椒後 , 倒入花雕酒, 上蓋後放雪櫃浸一晚, 翌日食更入味

\


美味既花雕醉雞翼, 就係咁容易就整好喇 ! 哈哈哈 家人大讚好好味 !  佢地食得開心, 我就滿足喇 ! 






留言

  1. 呢個我要整下先,我超愛醉雞
    [版主回覆02/25/2013 13:23:43]GOOD! 好簡單架咋~

    回覆刪除
  2. 我尋日睇完呢篇blog, 今日整左一盒辣一盒吾辣,期待ing^_^
    [版主回覆03/26/2013 11:28:00]哈哈祝你成功〜 好味記得話我知

    回覆刪除

張貼留言