台北 ♥ 2013 Day 2【地熱谷、鳥來老街、鳥來瀑布、師大夜市、俞美精品飯店】

台北 ♥ 2013 Day 2【地熱谷、鳥來老街、鳥來瀑布、師大夜市、俞美精品飯店】
15 JANUARY, 2013


YEAH! 執好第二日相喇! 知道大家心急,我會努力架喇!不過新年快到,我忙瘋了。

好!講返一早,我地落左春天度食早餐,已知道都係普普通通,可以飽肚個隻,因為一陣浸溫泉,點都要食少少野既~





哎喲!連關東煮都有~ 厲害厲害!



清清地~ 幾好!!



食飽飽我地返房換衫喇! 要換浴衣出去風呂LU~~~~YOYOYOY~~ 興奮!



呵呵! 先自拍一張浴衣照先~




落2/F 係溫泉露天風呂




認真,呢度真係好舒服,有點點涼風,浸係暖暖既溫泉,真係好嘆呀!!!!




環境乾淨,而且清靜,場內都有本地女士們專誠黎浸,的確不錯!




浸完可以吹吹風,望住個靚景,休息一下。 好梳FU~ 




熱石區, 浸完有時間最好可以訓响度訓下覺,就最舒服喇! 可惜我地時間有限。



很重硫酸味的溫泉水~




十二點前交房, 我地都快快整頓好行李,準備離開春天酒店喇!




再見喇~ 春天! 你好好住呀! 下次再見




好! 時間尚早,又黎到北投呢邊,當然要去附近既【地熱谷】行返轉先~ 【地熱谷】位於春天酒店附近,行落去都只要十分鍾左右路程,非常方便!




OH~ 只係睇相你就知有幾熱啦!! 我地熱到外套都唔使著!!超級熱呢~ 不過環境非常優美,如果住北投酒店既話,值得黎睇睇! 我朋友講站呢度以前可以整溫泉蛋架!不過發生過意外之後就停止左,無得自己親手整LU~






呢D風景區同爸媽黎就最岩喇~~~




一位外國朋友幫手影既~ 哈哈! 終於有張似樣既合照喇!



IPHONE的全景拍攝好好玩呀!!哈哈!




好喇! 行完地熱谷我地坐捷運返西門町喇~ 因為黎緊兩日都係住西門町~ 就係捷運影完呢張相之後,發生一件很有緣的事~~~哈哈! 就係响捷運上遇到一位家在台北的香港人,而呢位先生竟然係睇過小妹既BLOG 哈哈! 世界實在太細!真係好開心,好高興認識你,金先生。

捷運中~
當時我係坐得好HEA,玩緊電話,突然間坐我對面有位先生望到我,然後同我講左句說話!

許:(指住我非常有善地微笑)我有看到你的部落格
我:(勁HEA狀態,未回魂,無細心留意對方講乜,我內心以為佢指住我話我聽小心走光,但當日我著褲 ,我係聽到部落格三個字,我以為係台灣話既走光口頭蟬)
我:(對媽說)仲咩話我走光姐~ 我著褲架!

媽:D台灣人真無幾好啵,咁好心底!

【呢加念返起簡直係笑話呀!!!哈哈哈哈


再來許先生,指住爸爸,再同我講~
許: 我有看你部落格,你跟BILLY的!你剛結婚。。。爸爸媽媽送你。。 。。(大概我記得,詳細忘了!哈哈

我地全家人係咁點頭笑住答: 對!對!對!
許:我請你們吃飯!
我地全家傻笑答:不用客氣了!
跟住講左咩我唔太記得咧!
許先生熱情咁邀請,但夜晚約左胖胖~ 所以無答應,下次有機會一定會應約


哈哈哈!大概大家當時心情都好興奮! 後來傾開許先生都係香港人,不過已落地生根於台灣呢片褔地!真係幸福呀!因為我地全家都想搬去台灣!哈哈哈哈!

後來許先生都係同爸爸傾計多喇~ 因為佢地坐同一排~ 我地係對面, 三母女係咁講,真係世界好細!好有緣呀!!!哈哈哈哈!雖然只係短短幾個捷運站,大家都傾得好開心,而且好似有D遇上家鄉人的感覺~ 而且許先生非常親
切,台灣人真係好友善,你去多幾次真係會愛上台灣 每次我去台灣,感覺好似回鄉,反正有時間,找岩人就出發去一轉,真係好開心架!!!

謝謝你!許先生,知道你有看部落格,雖然沒拍到照,不過這麼特別的經歷也會讓我記住了。 
 下回有機會來香港我們家也會非常熱情的請你吃飯或飲茶喔!哈哈





係台北車站轉車,跟許先生道別之後我地就坐到西門町,今次入住【俞美精品飯店 Beauty Hotels Taipei-Hotel B6】,位於西門町武昌街,電影院對面,地點尚算方便,不過酒店新起,房間比較迫,但係我已經係訂左高級雙人床房,都係好細,不過張床好大,爸媽都滿意,而且好欣賞佢地咁善用空間!哈哈!

一入房已經係一張大床!不過隔音有D差,對面房的香港朋友,一朝早就開住兩間房度門,係度大聲傾計,放音樂我知一家人好開心,但我被佢地嘈醒好唔開心,行為實在自私。我地唔好變左強國人,要有自律的心喔!




書檯同床非常近,不過裝修時尚! 幾舒服,如果CITYINN PLUS FULL左,我都會推介朋友住呢間既~




洗手間乾淨,光猛! 爸媽個間房係開房式,同我地唔同!




用具齊全!




床頭有照明燈,呢個設計唔錯!!




門口可以放行李! 同掛衫,呢間酒店係無衣架供應的!!!




好! 介紹完酒店去爸爸房飲杯茶就出發喇~



原本去點水樓,坐的士去到先知休息! 好! 再坐的士去到信義區鼎泰豐又休息! 

好! 我記得呢度有【度小月】,食【度小月】爸媽都岩食!!



【小羊城油雞】,爸媽大讚好味!特式在於連埋一片香橙一齊食,味道好清新特別!



我地叫左好多野食!!樣樣都好好味!【擔仔麵(湯/乾)、肉躁飯、和花龍鬚菜、荀干扣肉、台南小炒、特滷大腸】




已經食過第二次,真係幾好味! 大家經過信義區可以黎試下架~~



【度小月】地址:台北市忠孝東路四段216巷8弄12號
電話:02-2773-1244  營業時間:11:30~23:00





食飽飽之後我帶大家去鳥來~ 其實有D晏左入~ 不過無計啦!!照去~ 捷運站到新店,一出閘右邊有公車,因為趕時間我地坐的士,NT100一位,我上次黎都係咁既價錢,上車後司機問加NT200去唔去埋瀑布,一場黎到是但啦!!!去埋!!

我地先到鳥來瀑布,再到老街行下。 其實沿途都係山路,而且有D陰暗既感覺,我未必會再黎烏來,因為D山實在太言,我有D驚 爸爸坐車忍唔住問我,阿囡點解你搵到呢D咁入既地方黎呀?有咩特別? 我話唔知架,叫做見識下~ 望到D山知道自己好渺小!

大約20分鐘車程,到達呢個司機站好特別既鳥來瀑布, 我只係感覺到有D寒~ 係心寒~ 拍鬼片岩哂! 哈哈 ! 除左瀑布叫做有野睇之後,旁邊一概無野睇,得D無人住既酒店同埋好舊無人坐既纜車,真係好Q恐怖!!!!




嗱~~~渺小呀咧~~~~~  我地係被山圍住,影完相~ 好D驚,快D走~因為媽咪驚危險,決定包埋車落返新店,司機有運行,我地真係水魚~ 送到你上山,你無得唔落山~~~哈哈!!!





鳥來瀑布~ 見識過喇~ 司機話其實可以去瀑布入面架,我地唔玩呢D既~




好!司機送我地到鳥來老街,走個陣再車我地!




見到一棵好靚,唔知係咪櫻花~



黎到老街一定要食山豬肉腸!!!好好味!!!








鳥來老街, 平日真係無咩人。



買左支溫泉玉米~ 好清甜~




超級讚既草莓,超級好味!!!要多加鍊奶~~~~



好新鮮喔!!!!



我KO一杯了~~哈哈!!



QQ既糯米~~ 我妹大愛!!!





買到糖蔥, 可以返香港整糖蔥餅~~哈哈!!!開心




好快樂的行程~~~好開心!!!!




其實老街特式店唔多,行一陣就行完,不過天已經入黑,我地要去師大搵胖胖!!!!司機車我地落新店,已經訓到傻左!!!一來一回一共NT1200。不過真係方便既~

師大夜市位於台電大樓捷運站。




其實我地處於一個好飽既狀態,不過約左都係要食飯!!!哈哈!! 胖胖帶我地黎食台灣人既泰國菜,呢邊D味唔太辣,亦無香港D味咁濃!

伊洛瓦底~



好豐富!!!!!酸酸辣辣好開胃!




好多本地人食!!!



飯後送甜品,好好味喔~~~




之後既行程唔岩爸媽,佢地自己返酒店!!我地三個就梗係SHOPPING啦!!!YEAH!!




終於可以有時間買衫喇!!!最愛師大!!!



時間關係我已經買左一堆~~~~ 同埋我地等緊買紅豆餅!!!




麻雀紅豆餅~~呢間都幾好味!!!




買芭樂俾爸媽!!!



重點我要推介呢間【燈籠滷味】!!!超級讚!!!



非常多本地人幫襯~~



自己揀完食物, 計埋錢之後有人幫你加熱!!



NT400 ~ 胖胖說我們瘋了!!!豬腳筋超QQ的!!好骨膠原喔!!



加熱中~~~




完成品!!! 味道非常好!!!好好食!!!大家一定要試下!!!係正師大夜市正中間~ 一定見到~~






好長既DAY 2~~~~ 我打BLOG用左兩個鐘~~~ 我要訓喇!!!BYEBYE~~


留言

  1. 哈哈!真是沒有想到遇到你的前一晚還跟太太欣賞你的部落格,隔天就在捷運上和你家人巧遇,我下車第一件事就打電話給我太太,真是太神奇!這麼有緣,下次來玩記得一定要來找我,金蛇年新春將至, 敬祝你心想事成,恭喜發財,天天開心,,新年快樂!
    [版主回覆02/17/2013 01:23:43]你好! 許先生, 新年快樂! 我祝你跟太太每天開開心心、身體健康 ! 這樣就每天擁有最大的幸福了!!! 哈哈沒想到網絡世界讓我們拉近人與人的距離!! 太神奇了!! 哈哈哈

    回覆刪除
  2. yeah! 終於等到再出台灣blog, 真係等到頸都長埋喇。我一日refresh你個blog3,4次架! 哈哈
    [版主回覆02/21/2013 11:57:37]IPHONE咁奇怪?我用都OK無呢個問題呢~
    [車厘回覆02/21/2013 01:16:21]今日先得閒開返部laptop ja, iphone而家唔知點解淨係可以睇blog, 一click:回應"就去左韓文page
    [版主回覆02/17/2013 01:24:23]hi cherry~ 新年快樂、祝你心想事成, 做個靚靚新娘子

    回覆刪除
  3. 恭喜發財!身體健康!祝福你同家人新年快樂!萬事勝意!青春常駐!年生貴子!金銀滿屋 ^0^ 笑口常開哈哈哈!嘩,真係好長既旅途記錄啊!(我覺得自己都無乜藉口唔打返好個部落格喇!哈哈)
    [版主回覆02/17/2013 01:24:50]恭喜發財 ! 我祝你身體健康、開心幸福! 

    回覆刪除
  4. 睇見全部都係食物相, 真係引死人!!
    連台灣都有粉絲, 你blog已開始國際化, 嘻嘻!!
    [版主回覆02/17/2013 01:25:23]哈哈哈客氣客氣喇~~ 大家有緣嘛 !!!! 我呢篇blog實在太多相~~~

    回覆刪除
  5. 嘩,,,,好肚餓呀...!!! 台灣掃街最開心!!!
    話時話, 去過幾次台灣都未食過度小月啊
    [版主回覆02/21/2013 11:53:58]度小月的確唔錯!!真係可以試下!

    回覆刪除
  6. 殷師奶 HeBi Yuen2013年2月22日 中午12:11

    度小月....有雞會一定要去食下呀))))
    師大夜市我今次都會去.....睇完你哩篇.....我已經好肚餓喇
    [版主回覆02/22/2013 14:59:58]Good~ 岩哂你啦!你就快都去喇!

    回覆刪除

張貼留言