Macau Trip ♥ 2012 Day 2【華記咖喱麵食、MGM PATISSERIE】


Macau Trip ♥ 2012 Day 2   2012 - 4 - 25


 第二日妹妹要上堂先返香港,只有我地兩個出發!
話說次次黎馬交都係一式一樣,明輝食雞湯米,今次決定要改變命運,不要每次雞湯米!
但比利係堅持【明輝】,幸好有本馬交書係手  決定試其他!

早安!原來我地著D衫既colour tone好似,第一次咁岩







坐的士黎到呢度,華記咖喱   佢地呢度最出名既係撈麵,真係撈得非常出色,食地我地兩個拍哂手咁濟,下次會再幫襯!




先黎一杯菊花茶甜一甜先




比利阿打既魷魚,好爽口!




比利叫既咖喱牛腩撈河,我就叫最出名既牛腩撈麵 like爆,麵爽口,牛腩好入味,但記得口叫小辣,真係好辣
比利其實唔食呢D麵架,什麼粗幼麵佢都say NO!我一直想試既祥記竹笙麵,佢都唔陪我
所以今次肯答應黎呢度係我萬幸!哈哈





之後去左邊呢???無影相,斷左片,應該行左去賭場。


差不多兩點左右,去左MGM食TEA  想食呢度D CAKE好耐,我係甜品狂!一有CAKE食開心哂




好暗!點解部GF2咁暗




其實想食CAKE,點知變左叫TEA SET FOR TWO。。。是旦,下次再買黎試

食TEA最佳配中國茶




其實我未叫過呢D TEA SET,而且我唔太識欣賞,同埋好飽,我形容係一堆麵粉

但味道不錯,我記得最上面食哂!因為好香,好熱好好味。




鬆餅我至愛,第一層食哂




咸點,我唔鍾意食。唔介紹




甜品,有macaron,其他可不提。




試過算!下次唔聽比利講!怪佢令我食唔到CAKE !




唯一的合照





下次先黎食你地,今次係咁先





喂!有無人最近去完呢個蝴蝶展呀?靚唔靚?




兩日一夜。玩完






留言

  1. 華記咖喱個魷魚好似好正喎,,,我下個月都過澳門,,
    間野係咩位置呀?等我去試下先!
    [版主回覆05/24/2012 16:55:59]係新橋(三盞燈)義字街51號A地下,的士去唔到呢條街,落車後要行小小路。

    回覆刪除
  2. 情侶裝wo...haha~
    澳門其實都好多野食...but次次去來來去去都係食果d....搵次真係試下新野先得~
    [版主回覆05/24/2012 16:47:51]係呀!其實好多澳門酒店有好多好野食架,下次會去試其他,你可以買本澳門王睇丫。好多正野

    回覆刪除
  3. 情侶裝!!! oops, no! 夫妻裝先啱~
    [版主回覆05/25/2012 00:30:43]哈哈!係呀!真係咁岩

    回覆刪除

張貼留言