Honeymoon ♥ Hua Hin Day 3【P l e a r n W a n、HUA HIN NIGHT MARKET】

Halo ! 又黎blog下honeymoon喇 !
我已經手快快一次過起哂咁多日既相, 可以快快打blog,
等個blog可以還原紀錄現在, 哈哈 不過最近自己有d忙,
 唔係有baby, 雖然好想.... 哈哈哈 !


Honeymoon ♥ Hua Hin Day 3 
2012 - 3 - 16
Yeah ! 話說試過breakfast in room 後, 決定出黎同大家一齊食早餐, 感受一下有什麼大不同,
誰知道一試便愛上, 明天都係呢度食, 哈哈哈 !
點解 ? 因為呢度好多choice, 同埋早上空氣好好, 吸多兩啖落肚添呀 ! 哈哈哈

什麼都有, 樣樣都好味 ! 絕對比bangkok好很多呢 






最重要有咩 ? 我一定會講香蕉pancake  雖然無夜市做得咁脆 , 但的確有好香既香蕉味(好廢話~)
呵呵 食物總量質素都好好, 比利在曼谷個陣仲掛住asara既早餐 ! 哈哈 誇張




早安 ! honeymoon 的第三天 




食飽飽就好好享受一下呢度既陽光與海灘, 超級relax ! 可以好好放鬆心情




曬完一輪決定落水玩 , 不過真係好曬, 防曬都頂唔住 !
無知地畫沙  但原來好難畫得出, maybe我唔識
Asara 沿好長既海岸線, 可以行到好遠, 慢慢散步好寫意喔~~




曬屎左之後上岸繼續我地既日光浴
必備既防曬, 呢支噴霧裝有埋冰涼效果, 好唔好用就見人見志, 我就覺得好涼爽 ! 哈哈哈



其實我唔識游水, 所以係落水玩下, 哈哈 , 呢度個view咁靚, 享受下都好滿足喇 !
係度對住個海relax到爆,絕對可以HEA足一日




之後去左asara對面條街醫肚,正正得一間,店面細細,主要做本地人生意,
所以係十分平,不過店員唔識英文,但有簡易既英文menu

我地好餓,食左好多野,哈哈!全部都好好味,最正係右上角呢碟飯,
我決定返香港學煮,我買左【MAY姐教煮餸】本書,有教點整架!呵呵,但至今未有時間睇書




就係呢間小店,老闆好nice架!仲好搞笑,就係唔知佢up乜先好笑
咁多野食先係195BTH,抵到不得了。




食飽決定去行下街,不過華欣唔識路,又無做research,
反正我知道去night market條直路有度地方好特別,好多年青人聚集,今日決定一去!
係馬路等車,最瘋狂竟然坐巴士,坐巴士唔緊要,
仲要全泰文,車上有人賣車飛,幾錢唔記得,都係平架喇!
比利話我地認路落車,完全係乎碌到爆 哈哈!

呢架就係車我地既巴士,上車俾泰民們牛咁眼望住我同比利,都有D怯架!哈哈
有風扇既巴士,未見過




我地既目的地 ﹣P l e a r n  W a n  
每次坐車都俾佢外表吸引,覺得好特別,所以到此一遊



呢度原來無咩行,擺明呃傻仔買野!哈哈,我地咁醒當然行兩行算啦~
有野食,有野買,但好一般。
不過喜歡影相既你,可以黎影下相。



個太陽曬溶我地喇!
門口有的士,不過我地坐TUKTUK ,認路落車,無問題!
因為都係ASARA對面落車,剛好係食LUNCH小店門口,後面有間超級大型supermarket
我最鍾意行supermarket  同埋呢度夠哂大,好似外國咁!係度買左D手信,哈哈!
不過好奇怪,呢度賣酒有時間限制,我地呢段時間又係唔俾買酒?原因不明 有人知道點解嗎?





買完返酒店喇!返去差不多日落時間,決定去再HEA 
聽著海浪聲,吹住海風,人生樂事~
我地仲帶埋腳架落沙灘影相,瘋狂地影左好多相
哈哈 D相太CHOK唔公開嚇你地!





玩完出發食DINNER,今晚NIGHT MARKET醫肚
呢款係TAXI,感覺有點私加TUKTUK FEEL ,都係100BTH




比利曬黑左,因為天然唔防曬既效果!哈哈
我都黑左,但無曬傷
今晚去左night market對面街好多人食個間唔知咩名餐廳,
人就多喇!食物好一般  而且有點貴,我地好似條水魚咁~




食左餐難食既飯,心中不爽,去按摩開心下先
按腳爽YY,仲有free wifi,正!無得whtapps,我會好掛住班朋友!哈哈
night market其中一間,好舒服,我記得旁邊有間TESCO,又係抵!




我地又再食!哈哈!食我最愛既香蕉+EGG pancake
我已經數唔清自己食左幾多份!哈哈~好想再食



比利食既碳燒排骨,第一晚食過好好味!



最後食埋甜品作結  Swensens ♥
食極唔厭,因為我係雪糕女王!哈哈!配埋近期最愛香蕉,簡直完美,哈哈
左下角本來配哈密瓜,點知店員話哈密瓜賣哂,問我介唔介意轉香蕉,我即刻SAY YES!PLEASE





聽日返BKK喇!雖然華欣無咩行程,但勝在夠HEA,岩哂我同比利呢對「HEA爆夫妻」哈哈




♥  。。。 續 。。。 ♥


留言

  1. 我都好鍾意去泰國/陽光海灘hea 爆, 多o野食又抵...正!
    [版主回覆05/27/2012 14:22:43]超relax! 唸起就想去!哈哈哈

    回覆刪除
  2. 睇完你個TRIP...搞到我都好想即刻飛去~~~
    [版主回覆05/29/2012 14:39:17]哈哈哈真係架,成個心飛左去。

    回覆刪除
  3. banana pancakes 啊呀~~~~~~~~~~~~~我去samui 都食足咁多人!!
    [盧汶汶回覆06/16/2012 12:15:03]唔係呀, 一樣的pancake呀, 只不過你加egg 咋嘛, haa
    [版主回覆05/29/2012 15:25:41]Heehee...相多嘛,宜分啲。
    [盧汶汶回覆05/29/2012 14:55:39]仲想講, 你d 相排得好整齊啊!!!
    [版主回覆05/29/2012 14:40:40]超級正。我想學整添呀

    回覆刪除
  4. 我地都因為ASARA個早餐~日日都早起身出去食, 哈哈 (仲要差唔多次次都食ROTEE!!)
    原來個幢好特別既野係P l e a r n W a n! 我地見到都好想去, 又見到成日好多人, 不過因為無時間所以無去到, 好彩無咩損失0者 :P
    [版主回覆06/09/2012 00:27:45]無錯!個早餐係最好味架!!!
    如果鐘意影相,可以去下plearn wan 架!

    回覆刪除

張貼留言