Honeymoon ♥ Hua Hin Day 2【Hua Hin NIGHT MARKET、candle night dinner 】

打完WEDDING 終於到honeymoon 喇!
終於可以睇下honeymoon d 相,好回味呀!
已經唸緊下次同老公去邊好呢?
其實我想去韓國呢


Honeymoon ♥ Hua Hin Day 2     2012 - 3 - 15


今日真係全日食食食。。。non stop咁濟,一早就order左個 breakfast in room service  好開心呀!
一早有人送埋入房唔使行去食,岩哂我地呢種HEA人,哈哈!基本上每樣有D,味道唔錯!






我地既 Good Morning  cheer



食飽就出發去做SPA , 無記錯應該book左 11:00,做90mins。




90mins 實在唔夠,不過呢度既SPA我覺得一般。所以無加鍾,不過環境都幾靚,好relax 




做完SPA餓喇!酒店每日都會送一份小 tea set and drink  ,對住咁靚既環境食tea,真係一流
可惜太細份,比利大叫唔夠,要出去醫肚。



次後行出酒店外面,坐TUK TUK ,BTH10@person  抵!
因為去night market只係直去,我地上車問d乘客,教我地落車, 係night market既尾尾落車,幸好認到路。


去到咁岩行左入街市之類,竟然發現有咁多魷魚
正!我見都好乾淨,價錢合理,又大包,有位aunt仲識講廣東話,太好!
大手入貨,買左好多都唔夠分呢




買完手信就立即去食野喇!本來想食正盛,點知6:00pm 先開,係正盛後一條街搵到呢間,
唔知咩名,反正無休市就去食啦!點知有驚喜,好好味!
店員好nice,呢間鋪有好多不同國家既貨幣,香港都有$10



條魚同埋咖喱牛都好好味!  天氣咁熱,比利一定要啤啤佢



食飽行返出night market , 我要食雪糕 又係swensens ,熱到爆要涼一涼。


食完雪糕都未夠,仲去行去對面買份香蕉pancake先夠  超大食!




之後返酒店沖涼,休息一下。因為8:00又食,不過就係酒店食candle night dinner  so sweet
無聊影下相 



8:00START , 其實周邊好黑,好難影相,全靠腳架,如果唔係一定影唔到
不過環境真係一流,仲細心到有蚊怕水,因為真係有蚊
食物全部都好精緻,好好味!特別係甜品!非常好味,一客有五款甜品,多到呢




腳架 i love u ,無你無可能影到相! 都係老公醒目識帶出黎
個環境真係幾靚,聽住海浪聲,聽住音樂,好寫意地享受晚餐。



返到酒店房,酒店細心安排好浪漫既佈置,連浴江都有玫瑰花 好浪漫呢~ 成間房都點滿candles 


good night ! sweet dream 

留言

  1. 好靚呀間房!!! 又浪漫又sweet! 有腳架果然無手震, d 相都好sharp!
    [版主回覆05/15/2012 19:31:24]係呀!如果下次去都想住返呢間,好正好relax

    回覆刪除
  2. 好浪漫呀~~~~
    我依家望住你d相, 又好掛住asara 啦T_T
    [版主回覆05/15/2012 19:30:28]我都勁miss Asara 哈哈哈!好掛住呢啲hea爆生活

    回覆刪除
  3. 好靚呀..

    剛剛ADD o左你..你打o既blog真係好有心機呀..
    我要慢慢追番曬佢先...^^
    [版主回覆05/24/2012 17:29:17]哈哈哈多謝你!我會俾心機打架喇

    回覆刪除
  4. 很多美食呀~~ 再加上舒適貼心的酒店, 好開心呀~~
    [版主回覆05/24/2012 17:30:22]真係超正!一講就心掛掛

    回覆刪除

張貼留言