Honeymoon ♥ Bangkok Day 5【翟度翟、SIAM PARAGON、ASIA HERB ASSOCIATION 】

Honeymoon ♥ Bangkok Day5    2012 - 3 - 18


今日準備好向翟度翟出發

一早落酒店食早餐,我眼見都是港人,而且早餐係可以食飽你,但唔好食,決定放棄未來兩天的早餐,哈哈!

上房拎輕便行裝出發,因為翟度翟真係會好熱,所以盡量簡單輕便,
今次可以去到翟度翟真係好開心呀!專登就岩日子去,上次又係去唔到,我知翟度翟有好多野買!平靚正,岩哂!

坐BTS好方便,坐到去MO CHIT exit 1,經過天橋就到,沿途好多人,一定認到路。






經過天橋。。。好多的士呀!沿住人龍行。。。好屎熱!




一去到拎張MAP睇下先,發展真係幾大,就行家品先啦。。。好多好靚既碗、碟,好想買!
哇!熱到咁,望到D炸物都怕怕,唔好買呢杯果汁,西瓜汁竟然加西瓜糖醬,D味假到嘔 




KEEP住繼續行,哈哈!好多好野,以下條短褲先$30,平到咁唔買對唔住自己,
其實呢到D野岩男仔多,老公同細佬最多收獲,細佬D手信多到。。。羨慕屎




T﹣SHIRT好多款,亦好多間,但唔係間間D料都好,
呢間個老闆好好人,D衫都幾好,好似係180BTH一件,本來買兩件。。到最後六件埋單!哈哈!
仲有就係我隻愛犬BIBI D衫,抵!100BTH有三件



行到咁上下,去左醫肚~ 無咩好食。。。呢間D泰國餐, 好一般,冬陰公only酸




還是街邊貨岩我地,好地道,門口仲有兩大把風扇吹住食,爽哂!!!




我地大約行左四個鍾,行到腳痛,買左好多野,都係老公既多,自己買得唔多
一袋二袋返酒店先,經過CHITLOM BTS,有真正果汁賣,士多啤梨汁,超正!22bth一支!抵!



由BTS行返酒店都好近,住呢間好方便!又近central world 



翟度翟戰利品 左上下角全部細佬,右上角係BIBI既,
右下就母親要求既加碼泳衣,哈哈呢個SIZE既價,香港做唔到!400BTH




行完幾個鐘,元氣大傷。休息下先再出去。

行去SIAM PARGAO,好方便 去依肚先
呢間好靚,入去試,食物ok 有水準!



泰式湯河好味!!




食野期間見到D人拎住DOUOHNUTS個外賣,我好掛住Kuspy Kreme好耐喇 
之前美國經濟低迷,一下子全球分店結業,我好傷心,因為我好鐘意半糖douohnuts
今次有幸食到,好開心唷~~~




我地book左右8:00做spa,見有時間去左starbucks HEA, 呢邊D LATTE真係沖得好好飲
好梳扶呢~~~~




SIAM PARAGO好多野行,又多野食,每次都會黎




之後坐BTS去 Phrom Phong,EXIT 2,去到天橋位轉左樓梯落,下個街口再轉左,再直行就到。
ASIA HERB ASSOCIATION ,呢間真係做遊客,國語,英文,日文齊哂!仲識聽識講,無難度
呢邊好多小包手信可買,送朋友最岩。我記得我地人做左3HRS,
Asia Perfect for Body【3hours 】 Regular price 2,000B →1,800B
1.Kon・nyaku Enzyme Body Scrub 60min.
2.100% Pure Blend Oil Body Massage 60min. or 90min.
3.Fresh Organic Herbal Ball for Body 30min.

都算抵!但可能我地太夜,按摩師好無心機,我覺得好一般。




夜晚係附近買宵夜返酒店食







留言

  1. 泰國STARBUCKS D 咖啡真係沖得好好飲!!!
    [版主回覆06/02/2012 11:55:43]真係架!我覺得係啲奶既問題

    回覆刪除
  2. 你哋依嗰trip簡直係見返我同Kelly上次07年嗰時啊.....我好想再去呀, 不過有小朋友唔易囉..... /__\ weak7
    [版主回覆06/04/2012 01:06:41]哈哈哈!俾你回味下啦!街坊。。。
    我就知生B後去旅行會唔方便,所以兩年來去玩多D~~~~~

    回覆刪除

張貼留言