Honeymoon ♥ Bangkok Day 4【Grande Centre Point Ratchadamri Hotel、BIG C、水門海南雞飯】


Honeymoon ♥ Bangkok Day4    2012 - 3 -17


開心既時間過得特別快,要離開華欣出發去曼谷咧

同樣一早起床去食豐富既早餐,呵呵!晨咁早起床,要爭取同陽光玩遊戲既時間呀!
溫生溫太準備好出發lu。。。 今日星期六,好多人呢~無位,坐外面,環境不錯,不過好熱






食殘廢餐,由比利幫我拎早餐我就影下相whtapps下!哈哈 
一襯入面有位立即入返去,涼啲。食左咁多好野,我D老友脂肪又返黎喇!無壓力點都廋唔返




食飽就返房換衫,去海灘HEA多下先,成個人放鬆哂,合埋眼,聽住鳥聲、海浪聲,清爽既海風,
舒服到我訓著左,比利仲話我訓到叫都唔醒,咁真係好舒服丫嘛!咩原因叫醒老子先

哈哈哈!因為要去執野走佬喇。。。快快手執完去check out


BYEBYE ASARA  有緣再見。



1點我地同樣坐Hwa Ruenn Express & Trade Co. Ltd book 既van返Bangkok, around 2.5hrs,
今次係私家車接我地,我同樣上車覺豬,爽爆。。。一醒就到酒店

今次入住四面佛旁邊既 Grande Centre Point Ratchadamri Hotel ,入住有8成香港人,係酒店食早餐都係講「唔好意思」架!哈哈哈多到呢~




呢間酒店係比利揀架,因為我上次book左間勁細,佢住得好唔舒服,今次自己搵,
一定要間房夠大,今次俾佢恨到。。。間房真係好大,係apartment黎既  開心屎我地!

浴室通往房同廳,空間好大,好乾淨,浴室用具都係自家品牌。



有客及飯廳,個view一流!超開揚  好有home feel,老公今次做到野,真係要讚下佢先~哈哈


有open kitchen ,有洗衣機,連微波爐都有,什麼餐具用品全部齊 方便到極




check 完房一輪就出發搵食喇!我知附近係水門market,又有BIG C,大把地方行
沿途係central world 附近好多街邊檔,夠風味!好味燒雞串。。。




水門出名海南雞飯,慕名而來,呢間海南雞位置係「 沿BIG C方向,一直行,沿途經過一條橋,過橋後直行轉右就到」
個度D員工係著桃紅色既制服,只有一間呢隻色。
我學識泰文海南雞點講,叫「巧悶溪」。哈哈!我都係學識講先問到路咋!




就係呢間「巧悶溪」。。。搵左好耐呢




我記得好平,不過唔知幾錢。哈哈!我唸$10左右啦~
主要係個汁好味,但我家母煮的海南雞同個汁已經100分,我同比利都有同樣感覺,還是媽媽做得更出色
不過一場黎到都要介紹下,呢間無冷氣,有點熱,但個汁酸酸辣辣配飯真的不錯




食飽我地去左行街,水門好多男仕TSHIRT/褲,岩哂我地呢D平民,哈哈!最緊要平、靚、正丫嘛!
行完一轉,對腳好攰,去按摩下先,都水門街好多按摩鋪頭,我地揀左呢間,做腳先 169BTH,抵!
我地係門口見到好多老外係度按,好奇試下,反正都係舒服下

無論係邊都FREE WIFI,實在太爽



講真真係堅舒服!安排到會返轉頭再按身。。。認住個橙色牌



聽聞泰國麥當奴有款粟米批,有人話好食,好奇心一試。。。。 好似罐頭粟米湯煮「傑」既感覺,我唔鍾意


再轉戰BIG C,好大好多野買,左邊既魷魚波係比利落order話要狂掃!聲稱香港無
但一買買左四十包,仲要係大包裝,搞到我執喼就辛苦囉~但最近俾我搵到香港有得買,可惜係細包 咁都俾佢有藉口!



掃完貨,又返水門食野,唸唔到食咩,又食海南雞,呢間係桃紅色前少少,都同樣好味!
(PS:多謝後面既香港人加泰國媽媽,又介紹我地食咩好,仲幫我地落埋單,THANK YOU
後面哥哥仔介紹呢度既士多啤梨汁,好好飲!真係好正!!!



榴連唔當造,係泰國買左三次,三次都難食/唔食得,硬到呢~ 反而芒果好甜好多汁,好味道!



完成BANGKOK行程,返酒店休息 GOODNIGHT !




留言

  1. 間酒店好靚呀 !
    [版主回覆05/29/2012 01:28:20]係呀!而且光線充足。

    回覆刪除
  2. 間酒店真係好屋企feel!
    [版主回覆05/29/2012 01:27:43]係呀!泰國好多都係apartment來的,所以特別大。

    回覆刪除
  3. 酒店幾錢一晚呀??
    [版主回覆05/29/2012 01:27:59]around $900@

    回覆刪除
  4. Cindy, 你好多時係「看圖作文」(有相就會記得當中details)定係你過程中會搵紙筆紀錄低先架? 如果係我, 唔係即時出blog, 後好多details都會唔記得晒囉!
    [版主回覆05/29/2012 09:18:48]哈哈哈梗係看圖寫返出黎啦!我影好多好多相架。

    回覆刪除
  5. 包Lays好似好辣咁bor
    [版主回覆05/29/2012 09:19:48]Ok架。又甜甜地

    回覆刪除
  6. 水門海南雞飯啊~~~~~~~~~~好好味又平!! (最衰無得試你家母的手勢!!)
    榴槤我懷疑係好的貨色已經出晒口!! 一定係!! 泰國食榴槤係唔甜的!!
    [版主回覆05/29/2012 15:18:49]係呀!哈哈哈,我媽都話好食既都出左國了。

    回覆刪除
  7. 我上次去泰國都係住呢間酒店!!!真係好開心:)
    [版主回覆11/13/2012 01:35:17]

    回覆刪除

張貼留言