[My Wedding] 我的婚禮全紀錄|景輝堂證婚儀式wedding ceremony


終於寫到教堂喇!
全日我自己就最期待呢part 。
基本上我搵教堂個陣好少人寫景輝堂,
希望能夠幫到非教徒而又想係神既見證下進行婚禮既你。

景輝堂 ﹣又名基督復臨安息日會海光教會 位於西貢三育書院

我們的婚戒 還有老公送給我的驚喜






































our wedding ceremony deco by Kitten - K's Floral wedding


準備進行行禮儀式,大家都好緊張,我的花仔花囡好叻
能夠自己完成。
伴郎拎住我的戒指bowl , 絲帶係自己加上去的 

行禮進行中。。。爸爸將我對手交俾老公個下真係勁想喊


宣誓 ♥ 聽到老公講真係好感動呢 



簽紙 


交換戒指後,牧師宣佈禮成。我倆正式成為夫婦




來回紅地毯接受眾人既祝福後,牧師叫我地講幾句,我一句就喊爆~
而老公竟然用呢架車送上神秘禮物,因求婚時老公無用鑽戒向我求婚,我同樣答應。呢加終於送我永恆的承諾


我永遠都會記住你對我所做的一切。謝謝你!


儀式完畢後,影大合照


單身未婚的姐妹朋友 準備喇! 最重的時刻到。。。 拋花球


哈哈 好興奮。。。幸運兒會是誰?



竟然是妹妹 恭喜你!希望快D到你!你家姐我十分期待









行教堂係我既願望,一生人一次的婚禮,在神及眾人的見證下進行,真係好開心。

細細個都幻想自己行上紅地毯,爸爸將我對手交到老公手上,感動地說著「我願意」。

應謝神當天的帶領,一切順利平安。 阿門

留言