[旅遊] 23TH BIRTHDAY ♥ 澳門遊 金沙酒店、榮暉咖啡美食、水舞間、三元弼品、樂宮餅店、喜蓮咖啡、海灣咖啡屋


 Heehee... 大家好! 到呢一刻都仲係唔太識用新blog 
因為都唔好用既, 又睇唔到d blogger update 
真係好唔掂  希望快d改進到啦!!    

上一篇講完我收到呢份大禮之後 就開開心心出發去澳門玩返個兩日一夜喇! 
對上一次去澳門已經係影pre wedding 呵呵 
所以好期待呢~    

25/8/2011

坐船出發, B仔影到out哂, 你就知佢係想影後面位鬼妹啦! 不過都影到走哂位! 呵呵



今次我地入住金沙酒店 仲好好咁幫我地upgrade 左去seaview room 哈哈 
好大呢~~ 不過俾多個廳我地都用唔著 浪費哂~~


原本打算去食葡國菜既, 不過四點又無理由咁早食dinner 
所以都係去左十月初五街食個雞湯米喇 !
因為太耐無食又覺得好好味喎! hee


好好味既米粉
每次朋友們去澳門都必定介紹呢


之前B仔話網上D人講呢間榮輝執左! 
好彩D人都係亂UP~~ 又無搬又無執! 
不過收得好早架! 5:30PM就休息


食飽就返酒店HEA陣 
因為8:00PM就去睇水舞間喇
 好期待呀


遲左出門口, 真係好趕!


就快開始! 雖然之前已經聽人講過水舞間好一般野! 
不過我就唔太認同喇! 今次用水多, 當然係睇跳水多啦
 故事係有少少9唔搭8, 但係一下子無哂水真係好佩服
勁好奇想睇下下面D機關!哈哈


唔知點解有電單車睇,但都幾正丫! 我真係睇到哇哇聲!哈哈哈
表演者好CRAZY架~~ 成個人離開架車咁濟!!
睇到我鬼咁肉緊



都幾好睇



行經GALAXY, 參觀下就算喇!


好早就返左酒店


26/8/2011

 早晨! 一早訓醒既我地好水腫呀! 好乖一早就退房 因為我要去食粥


11點前黎到都仲有得食好耐之前睇D
澳門旅遊書有介紹過講到好好食,所以好奇一試三元弼品


豬肉丸弼加蛋
D粥都幾好味, 不過我覺得太多肉, 可能豬肉又鞋鞋地啦!食到我好飽


哈哈 超大粒豬肉丸 睇下我個碗,真係仲有好多粒


B仔傻左,可能因為未食早餐


我都唔記得笑咩,可能笑佢低能啦!哈哈


其實原本打算尋日黎食架, 但點知個的士司機話9點幾就收鋪 
叫我地唔好去喎! 點知信錯人喇!! 你睇....12點30分呀!!!仲要深夜><


之後去左舊蒲京入面樂宮餅店幫朋友買曲奇餅 
沿途好多野(女)睇! 我真係睇到呆哂!
真係唔可以俾男士單身隻影行去舊蒲京呢度 會俾人溶左架!!!!
哈哈 講真,唔係朋友叫到話好好食,我真係唔覺呢間野有咩特別! 
所以我自己都係無買到既


之後坐車去到GALAXY參觀一下 
不過呢度比較平民化D! 
岩哂我行!哈哈 一入去有表演睇



呢度都幾靚,唔知BANYAN TREE靚唔靚呢 
不過三千幾住一晚我真係覺得好貴
所以都係唸下好喇!!!!


B仔自由,我自己去左STARBUCKS坐下 
因為呢度有WIFI, 上下FACEBOOK, 不過幾HAPPY!哈哈



好難飲既ICE TEA


走個陣忍唔住要講聲:多謝哂


GALAXY好近官也街, 行過去就得喇!


悶左成朝,我終於有飯食喇!
好感覺我終於有餐正餐食!好開心


因為我食到好好味既炒蜆


仲有牛尾!超好味


係大利來附近的!都可以一試!唔錯架




食飽之後就行去買豬扒包做手信


上次攝影師帶我地去覺得好好味!
所以今次專登去買以為行去好近啦!
點知勁勁勁遠,可能上次係坐車,
今次係行路終於見到喜蓮!$21個豬扒包
搶錢咩!!!咁貴既!!!!

為左我屋企人都係買左!無下次
B仔無理由使完錢都仲咁開心既
 真可愛!哈哈


買完手信就返香港喇!兩日一夜過得真快
今個生日好開心 因為可以同老公仔過二人世界 
希望以後每個生日都係咁開心同埋有B仔係我身邊, 咁就夠喇!哈哈




留言