[旅遊] 四朵金花瘋狂購物台北行 DAY 2 華山市場、阜杭豆漿店、天仁茗茶、DAISO、光南大百貨明月湯包、五分埔、饒河夜市


25/6/2011

話咁快又到第二日 估唔到一開眼就發覺落大雨, 仲要係勁大個隻 雖然有D無奈! 都無阻我地既心情 每日9:00am準時出發 今日我地黎到善導寺站既5號出口 - 華山市場


今日黎呢度食早餐, 阜杭豆漿店, 主要係賣燒餅 + 豆漿 每日一早已經有一條長長既人龍 好出名咁喎 !!!!!! 雖然我都係一樣慕名而來既


終於排到我地喇!! yeah !!


啡色個碗係米漿, 只係好奇試下, 味道好似花生糊 燒餅好食! 一定要配豆漿



食飽後大家就商議決定更改行程喇!!! 因為咁大雨係無可能去到九份個邊既 唯有改今日去shopping day 返酒店放一放低野就出發 每日我都必同黑馬先生來個合照 今日我地好襯呀!!


西門町有天仁茗茶, 一定要飲啦~~ 真正用茶沖既珍珠奶茶


開始我地既瘋狂行程喇!!! non stop咁行, 行到腳都痛, 都要keep going


等到11:30 DAISO先開門做生意 打算去個廁所先啦! 點知發現廁所好靚, 淺藍色咁特別, 我地係度係咁影相, 好變態地廁所都影一輪


哈哈哈 厲害咧!



之後再行DAISO, 不過好失望呢間無高雄個間咁大, D貨又無咁UPDATE, 所以一樣野都無買 好唔開心呀!!! 買唔到野




走出西門, 轉戰台北車站



台北車站地下街咁大 原本係去光南大百貨, 不過沿途既地下街, 吸引到我地係咁行同買 哈哈哈 真係勁難先行到去光南大百貨 地下街有間買咖啡包好香


咁大個紅唇 B仔接住喇! 哈哈


終於黎到光南喇!!!!呢度好多野買 又平又多, B仔落左order要我係度買襪 因為上次買過好好著, 所以我係度買左勁多返香港 買埋阿爸 + 細佬個份當做手信cheap精



去完光南瘋狂購物完之後去食lunch喇!!! 行經捷運見到starbucks好多人排隊,覺得有d奇 一問之下原來........ 買一送一 二話不說立即排隊買野飲!哈哈


依舊專一只喝vanilla latte 好好味唷!!!! 不過捷運唔飲得野 所以要拎住等到落車先飲得, 好痛苦!!!


o~~~ 呢度咩地方 ? 我自己都忘記左 捷運其中一個站


係六張犁站落車, 行去通化街 原來都幾遠 我自己一個人一支箭咁行先去探路 好彩都係直路, 沿途問下人咁就行到左, 路在口邊嘛


終於到左喇!!!! 明月湯包 -小籠包
地址:台北市大安區通化街171巷40號


無聊等食中影下相先


yeah! 終於食到喇! 小籠包, 平過鼎泰豐好多 不過同樣好好味 下次有機會會再黎食 四個人先NT$480 (每個人都係hk$33左右)抵呀!!!!


食飽又出發


o~~ 天氣好好呀!


大家食飽又有活力去玩喇!! yeah!!!



行返去坐捷運條路有好多台灣feel既門口 忍唔住係門口影相 哈哈哈


炎熱的夏天一支冰凍既綠茶一個滿足既樣子




去到捷運個天都黑喇!!!



I Love Taipei


再轉戰五分埔


第一時間買左副黑超 好靚呀~~~ 老闆好熱情呢~~~~


不過呢度d衫原來都唔平 只係得我買到條裙 朋友們都無收獲, 大家買唔到野就好down架喇! 哈哈


再轉戰鐃河夜市, 點知又落雨 + 無野行


其實行完饒河已經係12:00am 返到西門打算去冠軍燒肉點知關左門 是但去左間燒肉店食少少野就返酒店休息 攰到無力, 用盡哂d力氣

留言