[慶生] SUKI 23TH BIRTHDAY DINNER


15/5/2011

好耐無打下自己既生活日誌喇 , 雖然我知道睇我既blog大部份都係我朋友+B2B'sBlog友,
 梳李梳李 先讓我記得我婚前大小姐生活啦 
話說今日倒數300days, 不過事前從不知情,
 真係咁岩我尋晚上ESD個網站update話我仲有300日就到婚期 o~~~~ 
先知道原來已經到喇 哈哈哈 而且一早約左好朋友suki慶祝生日 
當然先以好朋友為先啦!!!! 話說未準備禮物+生日卡 
於是返工前去三聯買左d卡紙自己落手整左靚靚生日卡 哈哈
 別介意我地既年齡 好快手剪剪、貼貼、畫畫



起左個圖出黎就落色喇! 身上只有muji既顏色筆 好彩我地有好多隻色姐, 
可以交換畫下 係畫畫下我好擔心會無墨 哈哈 
完成後自己都覺得幾滿意, 係填色填得唔太靚之外 ! 
哈哈! 希望你會鍾意啦my best fd suki


為左俾個開心既生日我好朋友, 我收到風知佢想食tony wong, 
九龍城咁近我屋企一定無問題 而且tony d cake真係好好味 
放工去一轉九龍城再坐小巴入荃灣 
N咁多年無入過荃灣呢個地方, 我真係覺得好遠
而且MTR離愉景新城勁遠, 行到傻左


行左好耐終於到愉景新城, 先發現唔知OUTBACK係邊,
 又白行幾圈 (唔怪得人, 係自己衰要面, 唔識路又唔問人, 搞到自己行左三圈先搵到) 
點解拎蛋糕拎到我兩隻手指好似好掙扎咁既


等齊人, 食物已經上哂檯等我地食佢! 
哈哈 最鍾意既食美國肥餐 太美味喇!


食飽飽 + 談天說地一番後俾驚喜朋友仔 
事緣係門口我已經將禮物俾哂outback d人幫我保管, 
哈哈 送上蛋糕後先送埋禮物! 
見你望到個蛋糕+生日卡既開心樣, 我
都已經好滿足喇 
希望份禮物你都鍾意啦! 哈哈 love u my sweet heart


好多時朋友開心幸福都會感染埋我, 每個人只要懂得知足, 其實已經好快樂好幸福

留言