[旅遊] 2011 台灣婚照之旅 DAY 6 台北 小春圓、西門町、佳德糕餅

5/4/2011 

5/4(Tue) Day6

回香港 SOGO → 小春圓 → Lunch → 西門町 → 17:00 出發到機場 → 19:35上機日 

最後一日係台北喇! 

原本定係行程係無跟既~ 花博我地無緣無見 
因為我驚時間唔[甲], 
又要買手信 又要趕飛機 
唔想好似好趕咁, 所以有N個理由要取消花博行 

呢個TRIP原本PLAN左好多見到花既地方 
可惜我一度到都無去過 哈哈 又下次啦~ 
已經PLAN好六月又去台北喇~~ 
再見Rm601, 每間房 d圖案好可愛




一早第一件事係去SOGO 換錢 身上已經無哂台幣 
真係得返NT200 係手 
嘩~~~ SOGO又要等到11:00先開門,
 門口食住風咁等唱錢~ 
真係好痛苦 我同B仔講我見到麥當奴好想食
 B仔竟然話 望下好喇! 
我地無錢架~ 食唔起麥當奴 哈哈哈 
真係講完都忍唔住大笑 笑我地自己好白痴~ 
11:00開門 好順利咁換錢後去小春園 
之前有台灣朋友介紹話去度D買滷味好食過老天祿 
一試就知~~~~ 唔係囉!!

不過仍然有好多人買~~ 我地都係堅持支持老天祿


之後係附近行左幾個圈先搵到間普通飯堂
 連名都無既~~ 哈哈 
不過好好味 只係有緣食一餐


之後再去買 鳳梨酥, [佳德] 真係必買, 
係貴D之外, 無邊間可以同佢比 
特別推介 : 蔓莓鳳梨酥 (但不要買太陽餅)


買完手信返左酒店放低D野之後 
又出發去西門町 又係買手信 [滷味老天祿] 
再逛逛西門街 食個鴨肉扁後就出發去機場


今次坐國光客運, 唔使一個鍾已經到機場第一航 
仲要到左都唔知, 
感覺未訓夠 依舊到老地方 休息一下


又係坐左一陣就返到香港



哈哈哈 第一時間返到屋企
我媽即刻講 : [ 姐姐又食到肥哂返黎喇!! ]


留言