[旅遊] 御臨門溫泉


19-20 Mar 2011

 一連兩日既溫泉之旅就由晨光初現開始出發喇 
今次我地有三純係必做既 
就係純浸、純食、純訓 
哈哈哈 爽到不得了! 

今次又係要多謝未來老公帶埋我屋企人一齊出發 真係乖仔!
抵錫~當然唔少得未來99個份啦! 
好~等我介紹下間酒店 
真係比我想像中的還要好
 房間都幾大,仲有埋露台Good! 
河原-御臨門溫泉



 包早晚餐仲要係自助, 
岩哂香港人胃口咩都有得食 
不過今次無私人溫泉浸 無得影下相 哈哈 

不過算啦~咁多肉不如影塊豬扒算數啦 
酒店以東南亞feel為主, 第二次去呢d內地既溫泉酒店 
基本上兩間都好好住 又好舒服 B仔話佢每個weekend都放假 
隨時都可以黎玩 可惜我份工唔係呢
 幾難得先可以放到saturday 無事無幹都放唔到假


講浸溫泉我地真係好勁! 
真係勁浸、狂浸、不停浸 哈哈哈 
熱到汗水不分 呢度有分A/B區 
夜晚浸溫泉望見眼前既河林景色真係好enjoy呢 
有機會仲要有假我一定再黎 
兩個弟弟就黎考A level無得join我地 唯有下次啦~


大約4點返到深圳呢個時候大家都話要去按摩喎!
按完兩個鐘舒舒服服咁就去開餐喇

巴蜀風
我又黎喇!
今次人多可以試多幾道唔同既菜

除左好味同埋好辣之外
我無其他形容詞喇


非常之滿意呢兩日既行程 哈哈 真係成個人懶哂呀

留言