[生活] 2011年1月1日 開心快樂拍拖日


1 Jan 2011 

YO HO! 新一年又到喇! 
我相信我人生會KEEP住咁精彩 
每日都笑口常開 (多野做另計啦) 繼係31號飲左杯想嘔既Latte後 
再跨住年咁睇好悶但又要追既harry potter 
好想人生新一頁有個好好既開始 其實所謂既好開始 
就係好開心咁過生活 簡單又快樂 自從去完個xmas trip之後 
感覺到愛情叉足電 好甜蜜咁啦!
哈哈哈 去邊度都無所謂啦~ 所以食完個brunch之後呢~出發去影下相



我覺得自己影得好好架!好難捕捉B仔~


風和日麗既一天不過呢邊有點凍


黎到發覺著唔夠衫又唔記得貼暖包真係好好好好好好好凍


今次有帶腳架 HEE 影合照唔使咁煩惱


其實上次黎係8月我生日黎過 
可惜太熱 熱都無心機 相都唔想影
 同埋我係咁俾BAD COMMENT呢度(因為太熱)
 今次係咁講真係幾好喎 
第時每年都黎 第時帶埋BB黎 第時????? 
講返起B仔話我好善變~


影相




我都想玩船仔可惜要排隊


我後面有對新人影緊pre wedding 
B仔即刻講咁凍影好辛苦喎! 


Heehee 合照~笑


呢度有香蕉食呀~ 玩到攰食條休息下




好多蚊咬緊我!玩一次算


呢張我覺得個view好靚


又玩完一日開心開心下次我想去大澳

留言