[旅遊] 2010 Xmas in Taipei DAY 4 璞石麗緻溫泉會館、佳德鳳梨酥、鼎泰豐


27 Dec 2010

一早起床感到極到寒冷 可惜無得浸溫泉lu.... 
因為星期一溫泉館會清潔 
所以無得浸 我安排今日既行程係非常悠閒 

10:00am 到餐廳食個早餐




快快手執拾行裝再出發
尋日太夜先到酒店
今日一睇先發現呢度既天氣好好
而且景色非常之優美
的確可以住多晚


酒店環境別緻 , 服務都好好~ 
可惜溫泉池不多 
不過可以享受另外一種寧靜舒適既體驗 

璞石麗緻溫泉會館


我最鍾意影呢D相


好 ! 離開溫泉旅館向永康街出發 
原本打算等巴士 
係等巴士途中有個的士叔叔SELL我地上車
 NT$600到永康街 
而且時間緊迫又要買手信
所以快快成交上車 

沿途的士叔叔好好人 
不停嘴咁講台北有咩好玩 
又不停教我地去邊買手信 
熱情到不得了 

原本打算去犁記買鳳梨酥 
點知佢話唔好食 , 一定要帶我地去全台北最好買既鳳梨酥 
就係佳德鳳梨酥的確非常出名, 

一入去眼見好多人 而且唔止遊客, 
仲有好多本地台灣人都係度買 
不過價錢有點貴, 一個鳳梨酥要HK$7 , 犁記先HK$5 
買到返香港佢地都話好好食, 太好喇~


買完手信司機立即再車我地去到永康街- 
鼎泰豐我的最愛 的的確確好鍾意 
每次黎都必食, 返到香港都專登去尖沙咀食 哈哈 
今日要等成1個鍾, 食飯時間係耐左D


兩個人食唔到太多, 小籠包 原味始終最好


食飽飽就返舞衣新宿拎埋其他行李出發到機場 
原本搭的士到台北車站再轉國光客運到機場 
點知司機話NT$800 可以直到桃園機場 都唔算貴, 
就係咁好快就去到機場 
天氣好先有咁靚既黃昏 好黃~~好靚


早左好多到機場, 
去STARBUCKS食著粟米等上機 哈哈 
支粟米係烏來老街買架! 
等到呢加個肚先有空位食埋佢


返到香港兩個可愛既細佬黎幫我拎行李太感動了


一個悠閒既台北之旅已經完成遲下睇返令我再三回味

留言