[旅遊] 2010 Xmas in Taipei DAY 2 淡水老街、情人橋、黑店排骨飯、美麗華摩天輪、天外天麻辣火鍋


2010 Dec 25 X'mas 

其實拍拖咁耐第一次旅行過 x'mas B仔話有得玩好玩喇! 



結左婚 生B後好難可以好似呢加咁FREE 
所以要好好珍惜 介紹下我地住既酒店 外形似大廈 入面真係酒店



坐捷運出發去 淡水
自問黎過咁多次 第一次咁蠢!!!! 
唔係坐過隆 而係坐返轉頭 
因為紅色淡水線尾站唔一定係淡水 
佢會停左係北投再返轉頭!!!! 
我地坐左成個鍾先去到淡水 
全程我地唔知笑緊乜 呢加真係笑返自己


接著到淡水老街 真係買手信多 
不過周街都係香港人 
同樣係帶B仔食好野為主 
最討厭台北12月都仲落雨! 

先到阿給老店 再去許義仲魚酥做手信 
唔好話我CHEAP喇!
又抵又輕又好食 
岩哂香港人 有辣有唔辣 
可惜今次辣既賣哂帶唔到俾媽咪 

再推介係 黑橋牌香腸、鹽酥菇 (好好食!!!!)


食完一輪 落住雨又拎住手信只係覺得好攰! 
又去老地方RELAX下!! 
去旅行我都帶環保袋^^ 手信一堆過!


對唔住!溫生話將我呢D樣衰相放係成長片段俾大家欣賞我最真既一面
我要先下手為強!因為佢都好樣衰


休息完又行過 今次無上次咁CRAZY 行去情人橋喇! 
坐紅26公車就得 不過又係陰天+大風 
好彩今次行到過對面~ 呢邊仲起緊酒店 外面睇已經好靚


我地話黎台北除左食 已經無咩好做 
再到黑店食排骨飯黑店係我要再去既地方 
除左好食 已經無第二個原因 
坐紅26公車既油車口站落行過對面就到(旁邊有間全家Family)


食完返酒店放低d行裝! 
再去目的地 美麗華商場 
今日聖誕節坐摩天輪 
好浪漫~~~~~~~


我們的第五個聖誕


浪漫完再配上甜品今天的幸福同脂肪指數有點高


行過對面捷運站影都幾靚(可惜啡色線捷運返唔到酒店)



之後再去西門町既天外天麻辣火鍋我唔想介紹!
因為我覺得好麻麻係麻麻地個麻麻唔好食!
下次去滿堂紅先係正路!




留言