[旅遊] 台北趴趴走自由行 DAY3 忠孝敦化站、響食天堂、淡水老街、淡水黑店排骨飯、美麗華百樂園、美麗華百樂園

2010/6/28

行程 12:00-2:00(已訂)忠孝敦化站 響食天堂 → 3:00淡水 →老街 →漁人碼頭 →淡水黑店排骨飯 →劍潭站 美麗華百樂園(有接送車) →士林夜市

尋日去左幾個地方留低d腳毛之後 今日再戰 點知今日係勁勁勁勁勁辛苦 行得太多路 (行到面青青) 第一站 響食天堂 係台北人網站seach到 值得推介! 食物環境樣樣都好 !! lunch 大約hkd170左右一位



食物總類多樣化 真係乜都有 見到d蠔 立即唸起香港既朋友仔咁鍾意食 我真係望下就夠喇 哈哈 基本上樣樣都好食 唔使唸 想食就試吧!




甜品多到唔知食咩好 水果非常新鮮 西瓜起哂沙~ 甜到不得了


餐餐可樂任飲 Haagen Dazs任食 唔肥就奇啦!!!今次真係飲唔落~ 飲茶會比較好 Haagen Dazs 有 士多啤梨芝士餅味 真係忍唔住食左兩杯



我就係食左咁多野~~ 我個胃好無出色!! 已經飽到食唔落 好傷心 個湯我無飲架 我嬲自己食得太少 哈哈哈 食飽飽既團友~ 佢地都大讚好味




食飽就坐捷運到淡水行下老街呢度係幫我阿媽買手信多


每次黎到台北都有胖胖親切既款待~ 謝謝你喔朋友 今次都唔例外~~ 帶我地有淡水 仲有就係帶我地去著名既黑店




黎到呢度要食既阿給~~~同妹妹分享就岩岩好喇~~~胖胖話呢度最好味既~~





食飽行下 見到天主教堂 好靚呀 忍唔住行去影下相 玩到癲哂 一團瘋狂既港男港女









台北 你都咪話唔熱呀! 真係熱到嘔 但都有風既 為左目標 我不停向前行 沿途不停介紹拍戲地方~~哈哈 前面不遠處就係黑店 已經行左差不多半個鍾 攰

終於黎到出名又偏僻既黑店喇!!!
出名既排骨飯 非常之咁香滑~
我同妹妹點既麵就無飯咁好食喇~ 值得一試
不過下次會坐紅 26公車囉~


食飽就坐紅 26公車去漁人碼頭 落車個下已經黑哂 落毛毛雨 胖胖話影相要快 一陣就落大大大大雨


影左無5分鍾 已經黎料~~ 快閃去坐返紅 26公車去淡水捷運
接著就去美麗華坐摩天輪 原本有人驚囉 點知見咁平 真係要一試 哈哈哈 望下靚景~ 影下相就閃喇!


坐返穿梭巴去捷運站 再行去士林夜市 非常之咁方法 第一站係柯仔煎>冰>阿宗麵線>雞扒>煎餅 完結




大過我塊面~~ 咁難得! 唔影點得呢~


 呢塊咁勁既扒 食完唔使再食其他野! 聽日已經最後一日 仲有咩未食呢~ 呢個團只係食玩訓 我呢個導遊真係好攰呢~ 不過真係好開心 唔想咁快走 留多日都好丫

留言