[旅遊] 台北趴趴走自由行 DAY2 九份、十分、基隆

2010/6/27

行程 09:30酒店早餐 →11:00 包的士到九份 → 十分 →基隆廟口夜市 →20:00(已訂) 鍋大爺 蒙鍋麻辣鍋 →酒店 發覺今日既行程真係好滿既 去齊呢幾個地方 影左400張相 張張都想拎出黎講~~~ 哈哈哈 27/6 我唸要分幾次講~~~ 酒店包早餐 (3日入面只係食左1次) 真係太太太太攰~ 無辦法咁早起床 哈哈 只係食菜同沙律好喇~~ 大把好野食~~~自由行





房間面對住馬路~~~ 車來車往~~~ 原本可以四個人住一間房 點知間房無得望景 仲要勁細 所以真係唔好意思.... 又要再轉返自己間房~~~



多謝朋友們既提醒 四個人坐的士最方便 唔使趕頭趕命等火車 (我自己之前做既reseach...無用lu...) 最開心我地遇著個好好好熱心既司機~~~真係好多謝佢~~~ 講好價就上車lu~~~出發~~







沿途天氣都好好 九份真係雨都無滴~~ 朋友都話好難得~~~ 司機大哥仲幫我買埋電話卡 教我點用 係邊到等~~~ 真係好好人呀~~~~~



二話不說.... 衝入老街~~~ 行行行 我地可以Hea到幾點都得~~~ 時間好鬆動呀~~~ 第一站食左 黃金磚 外脆內軟 , 仲好滑tim~~






天氣真係好得濟~~~ 曬死我~~~ 真係爭在未溶咋~~~ 九份九份~~~ 我對你既陽光..... 又愛又恨呢~~~ 風景非常優美~~~~ 真係好放鬆~~~






熱到團友們都受不了~~~ 去左觀海樓 望下海飲下西茶~~~ 好享受~~~~ 消費不算貴~~ 大約hkd20左右~~~ 仲可以望住個海~~


嘆返杯凍冰冰既茶~~~ 好爽呀!!!! 其實呢度都有飯食既 不過我地想掃九份小食多d~~~~哈哈




可愛既老闆娘賣香腸~~~ 拍照不加錢 NT$35串 ~~ 仲會擺POST~~~ 真係好好香 好好味~~~





沿途行下 最想買post card 買特色既手信~~~ 最後係無特別既~~~



九份肉丸湯~~~ 真係好好味呀~~ 呢餐先食左NT$140 呵呵 旁邊既遊客小姐介紹我地食既




食飽飽就起行去JOIN司機喇~~~ 順便去李儀餅店買太陽餅 奶油味好香~~ 不過司機話 ... 太陽餅係台中先係名產 (他就我們笨了....) 唔緊要... 都好好味 呵呵 下一站‧十分

終於黎喇~~~ 期待既係.....天燈 坐吳司機既車真係好穩 話說... 台北這星期太約3點後....都會落雨架!!!! 雖然上山途中都未落~~~ 而且行車路線好似玩緊賽車遊戲咁~~





約3:00pm 司機帶我地去買天燈 先NT$100個 我地就玩兩個算喇~~~ 咁大張紙~~~ 仲要四面咁多~~~ 寫到手軟 原來唔同colour就代表住唔同既祝願 我地要左 白色-健康 + 粉紅-愛情



買完天暗暗咁~~~ 心知落硬雨啦!!!!!!!!!!!!



雖然落雨都無損我地既雅興因為可以慢慢寫啦~~~~吳司機仲買雪條請我地食~~真係太客氣喇~~



落完雨喇~~~~~~~~~ 真係乖喇~~~ 我地畫畫埋埋都唔使十五分鍾~~~ 個天對我地咁好既~~~~感謝



行一段小小路~~~~ 無人係呢度放架~~~ (人人都走哂去火車軌個樹放) 我地邊有咁醒丫~~~ 咪又係吳司機帶路~~哈哈



吳司機仲落手落腳幫我地幾個傻既放天燈 好似好買吳司機廣告~~ 但佢真係好人嘛!!!!! (心存感激ing)



結婚係for myself 咋~~~~哈哈哈哈 呢刻我仲影緊相 未feel到放個下有咩感覺~~~~~~




只係知道佢地好似好 high咁~~~ 好想試下~~~ 如果d火紙跌左落個頭~~~呢刻弟弟仲會唔會咁開心???



鄉姑終於可以親身體驗下~~~~放天燈有咩FEEL~~~


點解我個隻咁快就飛走既~~ 原來係一著火就有股熱熱既氣~~~ 整大左我隻天燈~~~~ (驚訝ING) 因為真係得左~~~~YEAHYEAHYEAH~~~~




BYEBYE~~~~ MY FIRST TIME~~~ 天燈 回香港見吧





陪完我地癲既司機先生~~ 教我地行去影火車同瀑布 見仲未落雨~~~ 咁梗係慢慢玩啦~~~






我地兩姐妹 邊度似樣?? 應該得把口似!哈哈


影下相時間好快過~~~ 雨先生又黎搵我地~~~ 瀑布都無行去喇~~~ 無膽既我地~~ 快D上車把啦!!!!


又黎落住大雨咁離開 吳司機驚我地驚... 叫我地訓下覺休息陣 到先叫我地~~~ 落住勁勁勁勁大雨 + 大霧 + 能見度低 吳司機話再過多兩個鐘就行唔到架喇 睇唔到路咁話~~~~ 你都咪話唔驚 訓醒就已經到基隆廟口夜市喇~~~~ 呢邊既夜市買食既比較多 而且海產為主可惜我地呢班不能吃海產既人 睇到食唔到~~~~~





黎到第一餐既柯仔煎 d粉仲厚過我塊臉~~~ 點食呀!!!! 差~~~~~~~~~~~~~~


好想食~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 一定好香姐


朋友仔介紹食既芝士豬扒 真係好好味啵~~~~~ 香脆入面芝士熱熱的~~好味~~




行基隆行行下入左康是美買到想買既~~開心開心 仲有間大型既文具店 見到好多靚靚既相架~~~ 忍唔住手~~~買左3個~~哈哈 真係太攰喇~~~ 已經無力行~~~ 搵返司機上車返酒店~~~~ 完全咩都唔理~~~ 訓哂~~~ 雖然一日唔係好長~~ 司機既熱情~~ 令我地都好不捨~~ 哈哈哈(除左收錢個刻) 返到酒店擺低哂d野之後~~~ 就行過對面....既西門町 食蒙古火鍋 - 鍋大爺 NT399 吃到飽






肉類會係即點即到 行出去有自助區既~~~ 又係可樂任飲 Haagen Dazs任食 火鍋料~~ 水果吧~~ 什麼都有~~ 醬料又係勁多種類~~~咁既價錢... 真係算唔錯~~~ 真係好飽~~




食到飽之後梗係行下先返酒店啦~~~ 雖然已經攰到嘔~~~ 見到D衫就唸起我香港既B仔~~ 買返兩件先~~~~ 哈哈 邊睇.... 邊欣賞人地摺衫摺到咁整齊~~~




再之後就係去放血~~~ 藥妝店~~~~ 呢間唔知點解咁多折 連MJ間間都無... 佢都有95折 仲有DR WU 係香港賣緊hkd230既精華素 呢度先賣緊NT560 抵成咁~~~ 得返一支都照買左先算!!!



開心完就返酒店休息喇~~ JUST SLEEP 旁邊有7-11~ 很方便呢~~


累爆既兩姐妹




呢三個相架就係基隆買既~~~ NT514 已經三個~~ (我俾左NT50入左會...再抵D) 哈哈



今日既戰利品~~~ MJ是幫朋友們買既~~~ 哈哈哈 一支HKD80 抵吧~~~



好開心又充實既一日~~~~ 多謝吳司機既照顧~~ 真係非常感謝~~~ 十分順利又好玩~~ 期待明天既來臨

留言