[旅遊] 台北趴趴走自由行 DAY1 永康牛肉麵、頂好名城、信義區、冠軍燒肉

26/6/2010
行程
16:00忠孝敦化站Tea(永康牛肉麵) →17:00頂好名城 →17:30 市政府站*信義區 (101、誠品、SOGO、生活工場) →20:00(已訂) 西門站 Dinner冠軍燒肉 →酒店

睇返都好回味喔~~~ 12:00左右落機
不過又要做台證又要過關又要唱錢 等等下差唔多成
13:30 機場門外有巴士到台北車站再轉的士去西門町 方便極呀~~~~~~
差不多15:00到酒店check in兩間房 ~~ 唔算好大~ 但好整齊呢~~~ 

放低哂行李就出發喇~~~! 第一站去東區~~ 打算去豚屋~~ 可惜去到已經close左~ 懷著亂逛的心~~ 去到永康牛肉店 眼見無客既 (可能呢個時候無乜人食野呢...)








原來好好食架~~~!!!!! 真係第一餐已經覺得好滿足~~~ 紅燒半筋半肉麵~~ 我最愛就係食到香軟的筋~~ 哈哈哈 弟弟既排骨麵都非常之香~~~ 仲有就係粉蒸肥腸... 團友們都愛吃~~







上次飲過好好飲既天仁茗茶 出名既珍珠奶綠 我最喜歡可惜天公不造美~~ 就係要落雨玩下我呢D年青人~~~ 係大雨中.... .... 去信義區吧~~ 逛逛誠品書店 、SOGO

逛到咁上下就餓喇~~~~~ 出發到西門町~~~
冠軍燒肉 期待已久~~ 終於黎到~~~
今年10週年~~ 套餐只係NT$399(一位)
抵呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 原價NT$450
好食先係最重要~~~ 幾平都假既~~~



任飲到飽既雞湯~~~


第一次爐邊燒~~ 感覺燒得好味D~~~




老闆見我地燒得樣衰~~ 親自教授~~~(感動ing....)

仲有一盤沙律~~ 甜甜酸酸~~ 整得好好味呀~~


四人份 - (全走羊) 真係乜都有~~ 材料新鮮~~~~
雞 牛 豬 海鮮 蔬菜 唔係任食都可以食飽我地~~~




老闆教我地放雞湯去~~ 燒熟連湯飲~~~ 鮮味呀!!!!



芝士扇貝 ~~~ 感覺都快流出黎喇~~~~


咁熱氣~~~ 黎杯台啤吧~~~ (我無飲....呵)




影下門口先~~~ 呢度如果你識行就唔難搵既(廢話....) 不過我只係記得.... 近峨嵋停車場附近小巷... 係誠品附近既Tommy對面條小巷行入去就岩喇!!! 入面都有好多家食川菜的~~~





食飽飽完美的一天~~~~ 團友們都讚呢度好好味~~~ 真係放心哂~~~~ 下次再到台北必定再幫襯 以下係甜品~~~~~~妹妹朋友介紹 係SOGO先買到既雞蛋布丁 仲要用雞蛋殼盛~~ 好型~~~ 大約HKD$5 粒 蛋味好重~~~ 不算滑~~ 試過就算~~~






趴趴走第一天~~~ 都唔係好辛苦~~~ 開心開心等待明天.

留言